Gå til innhold

Blir det for mye??

Hva velger du?  

1. 1. Hva velger du?

• Jeg skal bare ha slør
      12
    • Jeg skal kun ha tiara
      5
    • Jeg skal ikke ha noen av delene
      2
    • Jeg skal ha både tiara og slør!
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg skaffet meg både tiara og slør (se tiaraen i fotoalbumet). Men så plutselig kommer tvilen; blir det litt for mye med begge deler? Hva synes dere? Skal dere ha både tiara og slør eller ingen av delene? Synes det ble kjmepefint sammen, men jeg vil liksom ikke overdrive.. Vil ikke se ut som jeg har kledd meg ut heller! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt én av de to......

Skrevet

Jeg skal kun ha slør, og det kun under vielsen og hos fotografen. Etter det blir det ingen av delene. Kjolen er så pyntet i sesg selv at da jeg prøvde med tiara ble det helt feil for meg.

:D skal stikke i albumet å ta en titt på tiaraen din nå

Skrevet

Jeg skal også bare ha slør.

Skrevet

popelka, var og tittet på tiaraen din og den var nyydelig!!!! :D

Skrevet

Tusen takk, Jens! Den kommer liksom ikke helt til sin rett når jeg tar bilde av meg selv (litt vanskelig å sikte, liksom), men jeg er veldig fornøyd med den!

Skrevet

Jeg skal ha både tiara og slør. Jeg er brud bare èn gang (veeeeeeel.... :ler: ) og da skal jeg være det til det fulle. Jeg har alltid villet ha begge deler, jeg har fått tiara i gave fra min kjære, og mamma syr slør til meg, så jeg har aldri vært i tvil. Men klart, det kan bli for mye, hvis du har tiara på femogtyve cm`s høyde og Dianaslør på tredve meter.....

Skrevet

Jeg tenkte som deg, jeg tex - det er jo eneste sjanse til å ha på seg både slør og tiara! Tiaraen er ikke utrolig svær - se bildene under Brudekjoler.

Skrevet

Jeg skal ikke ha noe av det, bare oppsatt hår med noen få perler i...

Skrevet
*løpe inn på galleriet*

har vært g titta, nydelig tiara du har fått deg!!

klart du kan ha slør til :D

Skrevet

Da er det avgjort! Det blir både slør og tiara! Jeg får la prinsesen i meg komme ut av skapet den ene dagen, tror jeg!

PS. Ja, det er mitt hode. Hvem ellers har på seg tiara klokken elleve om kvelden?! (et par andre her inne, kanskje....!!)

Skrevet

Jeg skal ikke ha noen av delene,slør å tiara er liksom ikke meg.

Tenkte jeg bare skulle sette opp håret og ha litt enklere pynt i.

Skrevet

Virrer fra uke til uke om hva jeg kommer til å ha på hodet. Men det blir enten tiara eller slør, ikke begge deler. Har funnet noen fine på nettet, men er i tvil om det blir tiara..eller bare en stilig frisyre, så da gidder jeg ikke bruke masse penger på det.. Men samtidig er det tøft med en enkel tiara og ikke slør!

Du verden for noen vanskelige valg en står ovenfor :ler:

Godt jeg ikke har større bekymringer.

M

Skrevet

Jeg hadde begge deler da jeg giftet meg, og jeg synes ikke det ble for mye i det hele tatt. Det avhenger mer av hvordan man setter opp håret og fester sløret og tiaraen synes jeg. :wink:

Skrevet

Jeg skal bare ha slør. For min kjole hadde det vært for mye med tiara (er en del stener på den). Tror også jeg kommer til å droppe smykke.

Skrevet

Jeg skal bare ha slør.

Men jeg er enig med de andre her: du kan absolutt ha den tiaraen og slør sammen, Popelka!

Skrevet

Jeg hadde bare tiara, ikke slør. Et lite perleanheng i halsen hadde jeg også. Men det er fordi jeg ikke akkurat følte meg komfortabel med tanken på slør (virket så dillete liksom).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...