AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg var nettopp en uke i syden i den første kvelden traff jeg en super fyr!! Vi hang sammen hele uken, og jeg gråt faktisk en skvett når jeg måtte reise hjem. Vi er blitt venner på FB, og jeg klør i fingrene etter å treffe han igjen. Jeg vet at det ikke kommer til å skje, men jeg klarer ikke stoppe å tenke på det. Jeg har til og med sjekket flypriser.... Jesus...er det mulig å bli så teit??? Han er MYE yngre enn meg, og jeg vet at vi ikke kommer til å møtes igjen, selv om han sier så på FB...jeg er blitt en skikkelig fjortis. Irriterer meg så grønn jævli! Og jeg kan ikke si noe til familien, de vil bare le av meg. Sånn , var godt å få det ut...
Gjest uShine Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Haha! ja det er godt å få det ut, men er det ikke deilig å være forelsket da?? Har ikke vært det siden jeg var barn jeg.. da mener jeg sånn skikkelig..
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Jeg er ikke forelsket, men betatt. Blir veldig fort betatt hvis kjemien stemmer...Er alt for romantisk anlagt av meg. Tror jeg må gå i lære for å bli en kald bitch
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 man vil gjerne ha det man ikke kan få vet du
Gjest Bud Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 man vil gjerne ha det man ikke kan få vet du Nja jo, men jeg vil nå heller ha det jeg kan få jeg da..
Gjest Maruwan Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har til og med sjekket flypriser.... Så gjør det. Kjøp en billett og reis ved første anledning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå