Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få guts til å tørre å gå på date med gutter/menn?

Jeg tror det jeg er redd for er å ikke være bra nok! Er ikke spesielt fornøyd med mitt ytre, og er derfor overbevist om at jeg ikke er fin nok, men vil jo likevel møte menn.

Jeg har en tendens til å kanskje bli litt "kompis", og tror kanskje det kan ha noe med måten jeg er mot dem på, altså at jeg er mer komfortabel med å ikke "flørte" og underbevisst safer ved å oppføre meg mer vennskapelig.

Samtidig så er jeg av den oppfatning at veien til et forhold går via vennskap og det er jo bare sånn jeg er.

Uansett, det største problemet er at jeg unngår situasjonen å møte nye (ukjente) menn, gå på date osv fordi jeg føler selv at jeg ikke er fin nok. Og har vel en underliggende angst for å få dette bekreftet gang på gang..eller noe.

Jeg er godt plassert i øvre del av 20-åra foresten.

What to do?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samma her! Jeg tør heller ikke gå på date for jeg takler ikke være den stygge jenta som han skal snakke med guttegjengen sin om etterpå :(

AnonymBruker
Skrevet

Off, dette er ikke en lett situasjon, opp med selvtilliten jenter!! :D Jeg har den oppfatning at det er lettere å falle for en vakkert ytre en en vakker personlighet. Men tar han seg tid til å bli kjent med deg så går det! Man merker fort om de bare er ute etter å få seg noe eller om de faktisk vil bli kjent med deg! :D

Lykke til!

Skrevet

Man merker fort om de bare er ute etter å få seg noe eller om de faktisk vil bli kjent med deg! :D

Hmm, jeg er litt usikker her faktisk. Er det virkelig så lett å merke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...