Gå til innhold

Pluss eller Minus

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av mskancke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En partner man elsker må vel være det beste, med eller uten den erfaring han/hun måtte ha.

Skrevet

En med omtrent like mye erfaring.

Gjest sexysadie
Skrevet

Masse erfaring tilsier ikke at noen er dyktige....

Dette gjelder iallfall menn!

Skrevet

Jeg synes en som tar seg tid til å lære hva akkurat jeg liker, er den beste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Om eg måtte velge mellom MYKJE meir eller MYKJE mindre erfaring, hadde eg valt mindre. Både fordi eg ikkje vil ha ein som har farta rundt på alt og alle med skjørt, og fordi ein med lite erfaring kan eg lære opp til sånn som EG likar det....

Men ein med ca like mykje erfaring er å foretrekke.

Skrevet

Har absolutt ingen betydning hvis man liker personen :lol:

Skrevet
Jeg synes en som tar seg tid til å lære hva akkurat jeg liker' date= er den beste.

Helt enig.

Har selv "masse" erfaring, men visste allikevel ikkeno om hva som tilfredsstilte kjærsten min mest når jeg traff ham. Og lærer fremdeles!! :sjarmor:

Skrevet

For min del syntes jeg det var flott at han hadde mer erfaring enn meg når jeg ble sammen med han,siden jeg selv var helt blank...

Men etter noen år i senga merker jeg at vi lærer hele tiden - og vi utvikler vår måte å ha sex på. Det er fint at man lærer sammen, og vet etter hvert hva den andre liker. Og nå tenker jeg at det hadde ikke noe å si hvor mye erfaring noen av oss hadde. Vi har kjempebra sexliv uansett :)

Skrevet

Tja... Om han hadde hatt masse erfaring fra hva andre liker så trenger ikke det å bety noe som helst om at jeg liker det samme som de han hadde hatt sex med før.

Helt ærlig talt så er det samme rakker`n for meg - jeg gidder ikke vite noe om hva han har gjort før sånn sett, det som betyr noe er åssen ting er nå, at vi begge liker å utforske hverandre :)

Gjest Nuske77
Skrevet

Erfaring eller ikke, det som er viktig for meg er at partneren viser ønske om et godt sexliv. Det at han kan lese meg og de signalene jeg sender ut. "Fasiten" på et godt sexliv er for meg at en utfyller hverandre.... Tidligere erobringer er vel ikke så viktig så sant en klarer å utvikle noe godt sammen....

Skrevet

For min egen del håper jeg aldri jeg blir utlært.

Kan ikke tenke meg noe annet i livet som er så spennende og morsomt å utforske og lære.:P:hjerter:

Skrevet

Vet ikke riktig, jeg :roll:

Kanskjer mer erfaring?

Skrevet

Jeg foretrekker en mann som er på mitt nivå, og for å nå det så må han jo ha litt erfaring. En jomfru kan også være spennende, men jeg ville aldri innledet et forhold til en uten noe erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...