Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alltid kviser i panna og litt overalt før mensen. Kan vel ikke gjøres så mye med da det er hormonelt??? Har md produkter og mye av alle typer. Men det forebygger liksom ikke det. Hva kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve nattlysolje (evening primrose oil). Ta en - to tabletter hver dag, og se om det hjelper. :) Hjalp meg!

AnonymBruker
Skrevet

Diane p-pille skal visst være bra mot hormonelle kviser

AnonymBruker
Skrevet

Nattlysolje hjelper for meg også - får generelt mindre utbrudd, og merker forbedring spesielt rundt PMStiden.

Ville ikke begynt på prevensjon for å få unna mild acne/utbrudd i ny og ne.

Skrevet

Nattlys olje slikt som andre sier er verdt å sjekke ut, samt acno tabelttene fra pharmanord. dette er naturlige helse kost tabeltter med masse a vitamin, sink, e vitmin og c vitamin.

gir næring til huden innenifra. Jeg bruker også Clairty serum fra merket CosmediX som jeg kjøpte på www.prettyskin4less.com. Er ikke ett kjent merke i norge,men USA selger det på forskjellige hudpleie salonger. jeg ble anbefalt dette pga jeg ville ha ett annet serum enn MD vit-a plus clearing complex som ble for røft for min hud.

Dette serumet inneholder mye naturlige oljer, tee tree olje samt sitron og mye c vitamin. funker veldig godt på å ta vekk kvisene, samt forebygge. jeg bruker det på kvisene 3-4 ganger i uken. påfører med q-tips siden det er lite som skal til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...