Gå til innhold

Blogglisten

AnonymBruker

31 stemmer

1. 1. Hvem bør ligge som nummer 1 på Blogglisten.no sin toppliste?

• Ulrikke Lund
      5
    • Marthe Borge
      1
    • Nette Nestea
      4
    • Fotballfrue
      2
    • Sophie Elise
      4
    • Style Connection
      1
    • Annais
      1
    • Kristina Andersen
      1
    • Voe
      3
    • En annen person - skriv en kommentar om hvem og hvorfor.
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå har Fotballfrue regjert tronen lenge, og noen andre bør overta. Men HVEM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen av de på listen i alle fall. Jeg savner flere blogger med innhold! Er møkklei av at det omtrent bare er bloggere som skriver om sko, hair extensions og andre gørrkjedelige ting som får oppmerksomhet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av de på listen i alle fall. Jeg savner flere blogger med innhold! Er møkklei av at det omtrent bare er bloggere som skriver om sko, hair extensions og andre gørrkjedelige ting som får oppmerksomhet.

HVEM vil du ha på listen da? Link takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vil dere ha andre blogger på Blogglisten så må dere gå aktivt inn for å gjøre noe med det, og ikke bare klage her på KG :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bredefotballfruen var kul! Reklamen for Ege Denne derimot har jo tatt helt av for tida på KG, uten at bloggen hennes er noe å juble for. Hva er greia?

Anonym poster: 661f0b556cc22da2308401fd677e598f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paraply

Bredefotballfruen var kul! Reklamen for Ege Denne derimot har jo tatt helt av for tida på KG, uten at bloggen hennes er noe å juble for. Hva er greia?

Ok, at dere ikke syns bloggen hennes er noe, det er en ting, men vær klar over dette:

Ved å holde på som dere gjør, sørger dere for at hun får flere klikk på bloggen sin, og det syns jeg er MORSOMT :fnise: Dere reklamerer jo selv på denne måten, wow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, hun kan gjerne få klikk for min del, er ikke mot henne på noen som helst hvis. Men forstår ikke helt hvorfor "alle" nevner hun for tiden. Har du vært inne en gang så klikker du deg ikke inn igjen liksom...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang er jo ikke akkurat nok til å vurdere en blogg. Skulle jeg vurdert blogger på den måten ville det knapt vært noen blogger av interesse. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett en blogg og tenkt at den var veldig fin og virket spennende, men etter å ha besøkt bloggen 5-7 ganger og lest igjennom arkiv og sånt, har jeg funnet ut at bloggene gjerne er helt tomme. Bare klær og fjas.

En blogg må ha noe å by på, og sånt ser man ikke etter bare ett klikk.

Anonym poster: 3525def99aed7021ebd979c93985eb2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Blogger som faktisk skriver noe, og ikke bare har dagens outfit. Det er mange gode, men de er vanskeligere å finne enn de mer glossy bloggene.

Anonym poster: 710a4282242bdf6552d95702d66a2e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang er jo ikke akkurat nok til å vurdere en blogg. Skulle jeg vurdert blogger på den måten ville det knapt vært noen blogger av interesse. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett en blogg og tenkt at den var veldig fin og virket spennende, men etter å ha besøkt bloggen 5-7 ganger og lest igjennom arkiv og sånt, har jeg funnet ut at bloggene gjerne er helt tomme. Bare klær og fjas.

En blogg må ha noe å by på, og sånt ser man ikke etter bare ett klikk.

Ikke enig! For min del skal en blogg være tydelig på hva den inneholder, er det en hverdagsblogg så vil jeg vite det med en gang, reise/mote/sminke-blogg likeså. En blogger som trenger 7-8 forsøk på å fortelle meg hva den handler og holde på interessen min er dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke enig! For min del skal en blogg være tydelig på hva den inneholder, er det en hverdagsblogg så vil jeg vite det med en gang, reise/mote/sminke-blogg likeså. En blogger som trenger 7-8 forsøk på å fortelle meg hva den handler og holde på interessen min er dårlig.

Hvorfor er alle så opptatt av å putte blogger i båser som sminke, hverdag, mamma og sånt? Er jo mange blogger som skriver om litt av hvert, selv Ulrikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tcmn.blogg.no burde ikke vær på 1. plass iallefall! :nei:

Anonym poster: d429d9ab9ba5ef44e358da4b28a70787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...