Gå til innhold

Hvor gammel er du og hvor gammel ser du ut ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

28 her. Blir som regel spurt om leg. Når jeg skal kjøpe øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 20, blir aldri spurt om legg og på byen tipper de fleste at jeg er rundt 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Jeg er 21 år, men ser nok yngre ut enn det jeg er. Folk som ikke kjenner meg tror jeg er 16-18 år, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 22 og synes selv det ser slik ut også.

Det hender jo at folk tror jeg er yngre (barnebillett på bussen etc), men jeg tenker dette er mer fordi det kan være vanskelig for en 50 år gammel bussjofør å se om jeg er 15 eller 22, og ikke fordi jeg ser veldig ung ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Amonym nå, men er fast bruker.

Jeg er 50. De fleste tror jeg er 5-10 år yngre :-)

Men da jeg var 20, ble jeg tatt for å være 5-6 år eldre.

Føler meg som "meg", hodet er fremdeles på sen-tenåringsstadiet :sjenert: , men jeg ser jo i speilet at jeg er blitt gammel.

Det å være "sen-tenåring" i en alder av 50 er ikke bra. :fnise:

Har problemer med å sitte pent f.eks. i en sofa, og har en tendens til å hoppe ned trapper, istedet for å gå pent :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir som regel tatt for å være et sted mellom 17 og 25, men har passert 30. Blir spurt om leg uten unntak, med mindre jeg slår ut håret. Av en eller annen grunn ser jeg visst eldre ut da. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 her.

Får høre jeg både ser yngre ut og eldre. Fra 20-30 så det er ikke godt å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30, men ser yngre ut pga at jeg er slank og tar botox og restylane, så ser ut som 20. Må vise legg for å kjøpe cider og snus i butikken. Er sykepleier, og pasienter tror bestandig jeg er student.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, blir tatt for å være alt fra 19 til 24. Så ser vel litt yngre ut enn jeg er. Når jeg var på mitt tynneste (kyssesyken) ble jeg tatt for å være 13. Ikke så kult når man er 25...

Fordeler? Tja.. Ikke foreløpig så mange. Kjæresten er 32, så folk kommenterer jo av og til at jeg er for ung for han. Skal sies at dette gjerne er folk som ikke kjenner noen av oss. Men klart, om de tror jeg er 19 kan jeg jo skjønne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

KAN NOEN SVARE PÅ DENNE HER :

Er 25 år. Ser ut som jeg er 18 år. Jenter som er 18 år tror jeg er på deres alder. Jenter som er 25 år tror de kan være moren min og jeg er derfor uaktuell som date.

Hva skal jeg gjøre da ? Gå etter jentene som er 18 år ?

Til dere jenter som er mellom 22-25 år. Hvis dere synes jeg var kjekk

men jeg så ung ut men dere visste hvor gammel jeg var, kunne dere datet med dag ?

TAKK :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 27. Kommer sjelden unna øl og røyk kjøping uten å vise legg (foruten om på nær butikken)

Kunne og spart en del med å slippe unna med barnebilletter på bussen.

Har vel vært på polet en eller to ganger i mitt liv hvor bevisførsel ikke har vært nødvendig (da gapte venninnen min som var med meg stort). Så jeg har trykt konkludert med at jeg ser yngre ut enn hva jeg er. Men jeg er veldig lav så det har nok mest med det å gjøre.

Speilbildet viser det folk sier angående dette temaet, jeg ser mye yngre ut enn hva jeg er.

Fordeler og ulemper, vel..

Tenker at jeg blir tidsnok gammel, og med livsstilen min (røyking blant annet) så er jeg mega heppy for at folk tar meg som en ung fole. Det blir vel og enklere å takle 30 års krisen…

Samtidig er det nok ikke alle som tar meg seriøs slik de gjør med andre på min alder,

Jeg husker da jeg møtte samboeren min for 5 år siden, jeg måtte nesten vise legg ovenfor han også, ”er du i det hele tatt lovlig”. Det kan mildt sagt bli litt slitsomt enkelte ganger å bevise hvilket årstall man er født i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 35, kan nok gå for å være en del yngre. Studerer og flere medstudenter jeg har kjent i flere år har trodd jeg var på deres alder (24-25), men det har nok mye med settingen å gjøre; at en forventer at vi er jevnaldrende... Ble spurt om jeg skulle ha voksenbillett på toget TO ganger i forrige uke, heldigvis er det sjelden jeg opplever akkurat den. Og for noen år siden ble jeg også tatt for å være under 20 :forvirret: Men hvis man ser litt nøye etter har jeg både noen grå hår, linjer i huden og forhåpentligvis en voksen nok oppførsel til å kunne leve opp til alderen min. Ser også stor forskjell på bilder fra jeg var 20-25 og nå.

Synes ikke det er noen fordel å bli tatt for å være mye yngre enn jeg er. Men tror heller ikke det er sånn at "alle" tror jeg er ti år yngre, og synes selv det kan være veldig vanskelig å tippe andres alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg summere opp:

Samtlige av damene bortsett fra 1 eller 2 ser betraktelig yngre ut enn det de er (opptil 20 år).

En eller to av de ser eldre ut, men de er hhv 18 og 20 år.

Av mennene er det litt av hvert.

Det er altså en helt unik samling damer i denne tråden.

Er KG en kilde til evig ungdom for damene tro?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir 26 i sommer, men blir spurt om å vise legitimasjon når jeg kjøper øl i butikken! Så tror jeg ser ganske mye yngre ut enn jeg er... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Blir 26 i sommer, men blir spurt om å vise legitimasjon når jeg kjøper øl i butikken! Så tror jeg ser ganske mye yngre ut enn jeg er... ;)

Jeg er på din alder, og har samme erfaring når jeg skal kjøpe alkohol. Men jeg tror ikke det er et tegn på at jeg ser ut som jeg er 18-20 eller yngre, for det skjer aldri at folk i andre situasjoner tror jeg er yngre (eller eldre) enn jeg er.

Siden jeg ble tidlig "utviklet" så trodde en del mennesker at jeg var eldre enn jeg var, da jeg egentlig var 12-18. Dette så jeg på som en "fordel", siden det viktigste i verden den gang var å bli voksen. :rolleyes:

Når jeg ser meg i speilet nå, så synes jeg at jeg ser ut som en på min alder, verken mer eller mindre. På en dårlig dag kan jeg mene at jeg ser ut som jeg er 40, men det har vel like mye med humør å gjøre som utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27. 9 av 10 ganger blir jeg spurt om leg i butikk og på polet. Når jeg møter nye folk blir de nesten alltid overrasket over alderen min (de fleste tipper 22-24 år).

Da jeg var yngre (tenårene) var det omvendt. Jeg kom i puberteten allerede som 10-åring, så jeg var helt ferdig utviklet innen jeg var 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...