Gå til innhold

Hvor gammel er du og hvor gammel ser du ut ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor gammel er du og hvor gammel ser du ut utseendemessig ?

Hvor gammel tror folk som ikke er kjent med din alder at du er(generelt) ?

Hvor gammel synes du at du selv ser ut i speilet ?

At du ser eldre ut eller yngre ut, har dette skapt fordeler

eller ulemper for deg i livet ditt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

er 22 . har fått høre av noen som ikke kjenner meg jeg ser ut som 26 men likevel blir jeg spurt om legg. så jeg vet ikke helt hvor gammel jeg ser ut;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, og blir alltid spurt om leg, samt at jeg ofte blir tatt for å være barn på bussen, vakter på utesteder tror jeg har sneket meg inn osv. Så, et sted mellom 15-18. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 22 . har fått høre av noen som ikke kjenner meg jeg ser ut som 26 men likevel blir jeg spurt om legg. så jeg vet ikke helt hvor gammel jeg ser ut;P

Slenger meg på den her. for det er akkurat sånn det er med meg å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

25 og ble spurt om jeg skulle ha barnebilett på tbanen! Eller det er når jeg har på lue om vinteren. Uheldigvis er det eneste trekket på min alder at jeg har begynt å få måne.

*sukk*

Endret av test123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller snart 21, og ser yngre ut. Er i tillegg ganske lav, så blir ofte tatt for å være yngre enn det jeg er, kanskje rundt 16-17? Blir ihvertfall ofte spurt om leg, og blir tatt for å være barn.

Synes ikke alltid det er like kult, men når jeg blir eldre er det jo egentlig bare en fordel å se yngre ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvor gammel er du og hvor gammel ser du ut utseendemessig ?Er 20,men ser et par år yngre ut uten tvil

Hvor gammel tror folk som ikke er kjent med din alder at du er(generelt) 16!

Hvor gammel synes du at du selv ser ut i speilet ?20:)

eller ulemper for deg i livet ditt ? tja..Blir jo fordeler når jeg er 30 og ser yngre ut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er snart 25 og blir spurt etter legg, har uren hud så tror nok noen går utfra det:P vet ikke om jeg ser yngre ut eller eldre, men jeg meener selv at jeg ikke ser eldre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 25 år. Ser ut som jeg er 18 år. Jenter som er 18 år tror jeg er på deres alder. Jenter som er 25 år tror de kan være moren min og jeg er derfor uaktuell som date.

Hva skal jeg gjøre da ? Gå etter jentene som er 18 år ?

Til dere jenter som er mellom 22-25 år. Hvis dere synes jeg var kjekk

men jeg så ung ut men dere visste hvor gammel jeg var, kunne dere datet med dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26, men ser langt yngre ut... Akkurat nå synes jeg ikke det er en fordel, men kanskje om noen år. :) Ble senest i dag spurt om jeg skulle ha barnebillett på bussen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann29

Hvor gammel er du og hvor gammel ser du ut utseendemessig ?

Hvor gammel tror folk som ikke er kjent med din alder at du er(generelt) ?

Hvor gammel synes du at du selv ser ut i speilet ?

eller ulemper for deg i livet ditt ?

Jeg er 29, men alle jenter tror jeg kødder når jeg sier det. Jeg ser veldig ung ut for alderen og oppfører meg forsåvidt veldig ungdommelig av meg. Jeg er litt mer energifylt og rocka enn de fleste andre på min alder :P

Det er få som tror jeg er over 23.

Vanskelig å si :P

Fordelen er jo at jeg får sjangs på "småripsa" som tror jeg er like gammel som dem, høhø. Så får dem skikkelig bakoversveis når jeg sier hvor gammel jeg egentlig er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23, men ser yngre ut enn det. For noen måneder siden ble jeg stoppet av en guttegjeng som lurte på hvor gammel jeg var. For moro skyld fikk jeg dem til å gjette, og de gjettet 19-21 alle sammen.

Eneste som irriterer meg med å se yngre ut enn jeg er, er når folk skal kommentere det.

- Hvor gammel er du?

- 23

-Å? du ser yngre ut.

Hva er det meningen jeg skal svare liksom? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 19 (92-modell)

Folk tror enten at jeg er 20 as I am, eller 21-22. :)Ser ung ut i ansiktet, men pga høyden så ser jeg eldre ut.

Fordeler eller ulemper, uhm.. Jeg kommer ikke på noen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 29, men alle jenter tror jeg kødder når jeg sier det. Jeg ser veldig ung ut for alderen og oppfører meg forsåvidt veldig ungdommelig av meg. Jeg er litt mer energifylt og rocka enn de fleste andre på min alder :P

Det er få som tror jeg er over 23.

Vanskelig å si :P

Fordelen er jo at jeg får sjangs på "småripsa" som tror jeg er like gammel som dem, høhø. Så får dem skikkelig bakoversveis når jeg sier hvor gammel jeg egentlig er :P

TEENAGERS, TEENS :) Ung og ferske. Ferksvare disken takk :) ELSKER 18 ÅR GAMMEL JENTER !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Er 18, og folk sier ofte jeg ser litt eldre ut, de sier det er positivt ment da.

Selv synes jeg at jeg ser yngre ut. Lurte en til å tro at jeg var 14 år, når jeg var 17, og han gikk rett på. Spørs kanskje på sminken, hvor gammel jeg ser ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mann29

TEENAGERS, TEENS :) Ung og ferske. Ferksvare disken takk :) ELSKER 18 ÅR GAMMEL JENTER !!!!

18 ble vel litt vel ferskvare. Tenker vi sier 19-20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 og ser ut som jeg er 29. A og til yngre også. Det hender fortsatt at jeg blir spurt om leg når jeg skal kjøpe noe med 18 års grense. Vet ikke helt hva som får meg til å se yngre ut, men mulig det er en blanding mellom huden og stilen. Jeg har ingen rynker og nesten ingen linjer, noe jeg tror skyldes minimalt med sol i ansiktet.

Selv synes jeg at jeg ser ut som om jeg er i slutten av tjueåra, kanskje litt yngre.

Det har hatt fordeler ved at jeg har hatt draget på yngre menn, og jeg foretrekker også yngre fremfor eldre. Sambo og jeg traff hverandre da jeg var 30 og han 23, og hans familie ble helt forferdet når de fant ut hvor gammel jeg var.

Av og til føler jeg at jeg ikke blir tatt på alvor, eller, at folk tror jeg har mindre livserfaring og livsvisdom enn det jeg faktisk har. Blant foreldrene til unger i klassen til datteren min for eksempel, jeg ble aldri bedt om hjelp til organisering av arrangementer, eller ble spurt om jeg kunne ta verv. I tillegg har jeg oppdaget at ungdommer som datteren min henger sammen med har spurt meg om å kjøpe drikke eller tobakk til dem. For siden jeg er så ung så er jeg selvfølgelig kul, og kule folk kjøper øl. Mange av dem prøver å legge meg til som venner på face, og i begynnelsen så syntes jeg det var greit. Men til slutt ble jeg bare sliten av fjortisføsset deres og fjernet dem. Jeg er en voksen dame,og selv om jeg også er veldig barnslig, så har jeg plikter, ansvar og masse voksenting å ta meg av. Folk sliter med å godta det.

Endret av Ziphud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 men blir tatt for å være minst 40.

Føler meg som 30 og mener jeg ser ut som om jeg er 30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...