Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en rask, billig og flink frisør og anbefale i Oslo- eller Lillestrøm området? Jeg trenger en klipp + farging før fredag på ettermiddag/kveldstid så anbefal gjerne noen med drop-in timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hagan frisør, der har dem drop in og er flinke :) Det er i Akershus, rett over grensa, ikke like langt som til lillestrøm :)

Skrevet

Henger meg på denne jeg, om det skulle dukke opp fler tips. Hagan blir litt upraktisk for min del, bor i Lillestrøm og jobber i Oslo.

Noen flinke lærlinger i oslo eller Lillestrøm for tiden?

Skrevet (endret)

Hm kan jo bruke anledningen til og anbefale ei venninne , hun jobber på Beauty Inn i oslo , ovenfor grensen.

- Som frisør ( ikke lærling ) .

Endret av Auroressa
Skrevet

I Nydalen i Oslo ligger Norsk Frisørskole da:) Lærlingpriser på klipp!

Skrevet

I Nydalen i Oslo ligger Norsk Frisørskole da:) Lærlingpriser på klipp!

ooooooooooo ... Er dem flinke?

Skrevet

Jeg har ikke vært der enda, tenkte jeg skulle prøve dem ut snart:) Men liker egentlig å gå til lærlinger, de pleier å være perfeksjonister!:)

Gjest juppsi
Skrevet

Det finnes ikke billige frisører. De får 34% av det kunden betaler. Jeg visste ærlig talt ikke at det var grunnen for de skyhøye prisene, men har blitt opplyst. Og så skylder de på at "utstyret blir slitt". Dra dit peppern gror!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte mange mange år for å finne en frisør som jeg stoler på og er kjempefornøyd med. Det er Eva på Hairport på Lillestrøm togstasjon. Prisene der er lavere enn alle andre steder jeg har prøvd også. I tillegg får man rabatt dersom man er fast kunde. Men viktigst av alt: Jeg er ALLTID fin på håret når hun har klippet håret mitt. Jeg har prøvd en annen en på denne salongen også, men det ble ikke det samme, så det må være Eva :jepp:

Anonym poster: c0f531e99db0e8a20b311231d3015fce

Skrevet

Hvordan er Eva når det gjelder farging? Jeg har fått håret ødelagt av frisørlinja på strømmen.. 3 forskjellige farger i håret (rødt/brunt/svart).. Skulle ha en kald, lys brunfarge..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Hannes klipp på Oppsal i Oslo. Link: http://hannesklipp.com/

Hun er kkjempeflink og søt og det koster ikke skjorta og klippe seg hos henne. Etter jeg fant henne har jeg sluttet min frisørjakt! :)

Anonym poster: 788f25d5b1edc30dc81aa8c3144ee763

Skrevet

Jeg må bare si at jeg virkelig anbefaler Klipp Klapp frisør, Hagan i Nittedal :-D

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke billige frisører. De får 34% av det kunden betaler. Jeg visste ærlig talt ikke at det var grunnen for de skyhøye prisene, men har blitt opplyst. Og så skylder de på at "utstyret blir slitt". Dra dit peppern gror!

34% er ganske mye. Det er nok ikke utstyret som koster mest. Men husleie, strøm, adminstrasjon og en lang rekke andre faste kostnader. Her viser du litt liten innsikt i hva det krever å drive en butikk.

Anonym poster: b0cf034abb58c09a1c511100896d437f

Skrevet

Jeg brukte mange mange år for å finne en frisør som jeg stoler på og er kjempefornøyd med. Det er Eva på Hairport på Lillestrøm togstasjon. Prisene der er lavere enn alle andre steder jeg har prøvd også. I tillegg får man rabatt dersom man er fast kunde. Men viktigst av alt: Jeg er ALLTID fin på håret når hun har klippet håret mitt. Jeg har prøvd en annen en på denne salongen også, men det ble ikke det samme, så det må være Eva :jepp:

Anonym poster: c0f531e99db0e8a20b311231d3015fce

Hvordan ligger hun i pris ? Sånn med farve/klipp/etc sånn ca ? :)

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med frisørlærlingene på Auster i Oslo, har vært på Storo senteret. Billig, og de er veldig veldig nøye. Det tar dog TID, men har man god tid så får man flotte striper til 5-600 kr. Hvis pris ikke er så viktig, så er det en mannlig frisør fra sørlandet (som jeg alltid glemmer navnet på) på Alexx frisører avd Oslo City helt fantastisk. Han er dyr, men for et resultat :)

Gjest puffy
Skrevet

Anbefaler Gossip Hair på Majorstua, superflinke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...