Gå til innhold

Gamle ringer, skal vi ta på dem i kirken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi føler at vi ikke har råd til å kjøpe nye ringer til bryllupet, så vi skal bruke forlovelsesringene etter bryllupet. Men jeg lurer på om vi skal ha på de når vi går inn i kirken, eller skal man "gi" fra seg ringene på nytt???

Skal jeg gå med ringen før bryllpet også??? Hmmm dette var ikke enkelt, så jeg håper noen har tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei

Vi skal også bruke forlovelsesringene våre... det er jo berre litt over 1 1/2 år sidan vi forlova oss så då synest ikkje vi det er noko vits i å kjøpe nye igjen no.

Eg var innom gullsmeden idag, så når tida nærmer seg (i september) skal vi levere inn ringene for å få inngravert bryllupsdato og pusse dei. (Det koster 200,-)

Då ser eg for meg at vi ikkje bruker ringene etterpå, men venter med å sette dei på oss til vi er i kirka....

Har ikkje snakka med presten endå om opplegget i kirka, så det kan jo hende at det praktiseres på ein anna måte her. Men det er iallfall sånn eg trur eg vil ha det.

12

Skrevet

Jeg valgte en ganske spesiell, fantasiring til forlovelsesring, og han baerer ikke forlovelsesring. Presten ba meg ta av ringen til bryllupet. Vi skal sette ringene paa det lille bordet foran oss ved alteret.

Skrevet

Jeg valgte en ganske spesiell, fantasiring til forlovelsesring, og han baerer ikke forlovelsesring. Presten ba meg ta av ringen til bryllupet. Vi skal sette ringene paa det lille bordet foran oss ved alteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...