Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på et sted i Oslo befolket av mennesker fra alle verdensdeler og elsker det. mannen har i det siste vist mer og mer av holdninger jeg ikke ønsker å la infiltrere familien.

- Jævela Litauere som bare drikker

-Polakker som kommer å stjeler nordmenns jobber

-det blir bare tull å blande "raser"

-folk skulle holde seg i landet de kommer fra

Jeg kan ikke engang gå i skogen, de jævla Lituaerene innvaderer der også

- Utlendinger stjeler norske jobber

osv osv...

Samtidig viser han en i mine øyne stor sympati med Breivik... han relaterer til ensomhet, svært opptatt av nyheter og bruker reportasjer til å passe inn i sitt eget verdensbilde. å være et produkt av staten, m.a.o staten har skylden for alt, individet har ingen ansvar... vi har spøkt mye om det, men det later til at han faktisk mener det fullt ut.

Det har vært en gradvis utvikling her. I begynnelsen tenkte ja... okey.., så..hm... så hva er det du sier? ...

I dag satte jeg ned foten. Dvs. jeg gikk i fra han... etter å ha blitt fortalt at det kanskje er jeg selv som ikke er særlig tolerant... har dere noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok gjort det samme... Har alltid tenkt at hvis jeg tilfeldigvis skulle få en kjæreste som viste seg å ha sånne meninger (som til de grader ikke er forenelige med mine grunnleggende verdier) så har jeg ikke noe annet valg enn å bryte opp.

Mye kan en være uenige i, uten problemer...men akkurat med disse tingene så hadde jeg ikke akseptert det...det rokker med grunnleggende menneskesyn og oppfatning. Så er det sikkert lettere sagt enn gjort da...når det er kjærlighet med i bildet....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått jeg også. Slike synspunkter som han legger frem er ganske så verdiløse, og ikke så bra for menneskeheten. Det blir aldri fred, skal man la mennesker med slike holdninger ture frem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...