AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Virker det rart at en fyr man har kontakt med på nett glemmer å spørre deg om hva du heter (fornavnet altså), men spør om å møtes? Vi har hatt kontakt en stund, og han virker veldig hyggelig og oppegående og vi har snakket om diverse ting. Virker seriøs, men synes det er litt snodig det der med navnet! Vi har pratet om familie, hvor mange søsken, hva vi gjør på fritiden etc..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Veldig snodig.. Skulle jo tro navnet kom før familien. Har du spurt da? :gjeiper:
Gjest Quake Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 "What's in a name? That which we call a rose By any other name would smell as sweet."
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 man burde jo spørre om navn men uansett jeg har faktisk datet en fyr jeg aner ikke hva han het. jeg tror han sa det engang men jeg glemte det. gikk fint jeg bare sa "du" isteden for navnet ;P men vis du håndhilser når dere møtes så sier han sikker Knut og da har du anledning til å si jeg heter AB. også vet du jo det da.
Gjest Anna.S Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Har navnet egentlig noe å bety? Finner man ut hvordan en person er av å vite hva de heter?
Strikkemamma Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Hvor seriøst kan det være når man ikke er intressert i å spørre hva den andre heter?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Hvor seriøst kan det være når man ikke er intressert i å spørre hva den andre heter? Jeg er blodseriøs, og har spurt flere om å møtes uten å spørre om navnet. Driter egentlig ganske langt i hva du heter før jeg blir såpasss godt kjent med deg at jeg trenger å vite navnet. Og det er fullt mulig å møtes en gang før det blir nødvendig å vite. Bare presiserer at jeg ikke snakker med noen i mer enn 1 uke før jeg "forlanger" å møtes. Om jeg hadde snakket i månedsvis med noen hadde det vel vært litt mer naturlig å vite navnet.
Gjest Quake Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Mens jeg suger på å huske navn, er enda folk på jobb som jeg har jobbet med i over 2 år nå som jeg fortsatt ikke husker navnet på. Så husker ikke om jeg har spurt om navn eller om det har blitt nevnt før.
Pialill Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 For meg er det naturlig å introdusere meg eller skrive "Hilsen Pialill" på slutten av en melding om det kommer så langt at vi planlegger å treffe hverandre trenger jo ikke akkurat å være etternavn og greier før man blir bedre kjent. Hvorfor har ikke du spurt om navnet hans da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå