Gå til innhold

gave til gutt på 8 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er 8 åringer opptatt av?

Skulle hatt en gave til barnfaren sin nevø å aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.

Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, var nylig i en bursdag til en gutt som fylte 7 år.. Vi gav en flott Cars klokke til å ha på veggen. Han ble utrolig glad i allefall! Forstår det slik at Cars er populært.. Lynet McQueen etc. Og diverse (avansert) Lego og actionfigurer. M;ange er jo veldig glad i sport også! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Min gutt på snart 7 syns cars er barnslig.. Så det er vell litt forskjellig

Skrevet

Ok, ja det er det nok! :) hva synes din 7-åring er kult da? Kanskje du har noen tips? :)

Skrevet

Ok, ja det er det nok! :) hva synes din 7-åring er kult da? Kanskje du har noen tips? :)

Lego og trash pack

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en fotball og ett lite fotballmål til å ha i hagen til min venninnes 8åring i vår. :jepp:

Det falt iallefall i god jord der i gården.

Edit: La til noe småtterier.

Endret av She_Leiva
Skrevet

Cars er ut, fotballkort/mappe og Lego er inn :D

Skrevet

Min 8-åring elsker fjernstyrte ting, særlig helikopter. De har billige fjernstyrte helikopter på Biltema. Kræsjes fort, men det kommer mer an på sjåføren enn på prisen! :fnise:

Ellers er teknikk-lego en hit her i huset. Cars blir for barnslig.

Gjest lærer og mor
Skrevet

Diablo med kulelager er superpopulært her hos oss.

Skrevet

Lego ninjago og starwars (12+), matchbox fotballkort, fotballtrøyer (dersom han liker fotball da! :)), det er det jeg kommer på i farta.. Har en ordentlig fotballgutt her, så alt av fotball (liverpool..) er poppis her. Cars er såå ut, det likte han jo før jul:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...