AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Å arrangere give-aways er ingen ukjent markedsføringsteknikk for bedrifter. Jeg har inntrykk av at bloggere synes det er veldig sats å bli kontaktet med den hensikt og dermed kaster seg på i begeistring. Jeg har mine tvil til at disse bloggerne har gjort en verdivurdering av bloggen, for det er økonomi det er snakk om. Bedriften som annonserer, under give-away som deksel, har selvsagt gjort en vurdering: Hvor mange kroner kan jeg hente inn med en investering på 500,-? Så mitt spørsmål: Etter hvilke kriterier velger du ut bedrifter som du lar bruke bloggen din og hvor mange kroner tar du for en annonse-plass som kun ligger framme i en aktuell bloggpost? Kom gjerne med noen problemstillinger dersom du ser noen.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg trenger veiledning, noen? ts Anonym poster: fc28d44759b54c8786b37a695f7cec71
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har ingen interesse av å ha give-aways eller andre annonser på bloggen min. Jeg blogger for min egen del, og har absolutt ingen planer om å tjene en eneste krone på det. Anonym poster: df57fb51024f0a8a0f1541f28eee6610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå