AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg lurer på om noen her har feiret bryllup etter å ha fått barn, mens barnet fortsatt er baby? Hvordan var det isåfall, blir det veldig stress eller går det greit? Hvem passer babyen under vielse, middag osv?
Gjest Quake Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Ville funnet noen som kunne vært barnevakt... Ikke noe så irriterende som babygråt midt under vielse eller taler. 2
Gjest Annaires Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hvor gammel er babyen da? Var i bryllup i helgen hvor det var 4 babyer. 2 uker, 3 uker, 4mnd og 8mnd. Den eldste var brudeparets. De to minste hadde med barnevakter, samt at det var ei som tok seg av de to andre også. De tre minste kom inn til middagen/mødrene gikk ut når de skulle ammes, ellers så var de i nabohuset til lokalet. Gikk kjempe fint for alle. Litt barnegråt i kirken, men det var det da ingen som brydde seg noe om. De gikk jo med de med en gang. Endret 11. juni 2012 av Annaires
Frøken Mitzi Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Oppfatter det som du lurer på om her er noen brudepar som har feiret bryllup med egen baby. Et vennepar gjorde det i fjor. Mormoren hadde ansvar for yngsten. Tror det gikk fint, det var godt planlagt. Klart, det krever litt mer, spesielt om du ammer osv, men det går nok fint om det er det dere vil Endret 11. juni 2012 av Frøken Mitzi
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 det er en annen tråd om akkurat samme tema. men uansett. jeg er storesøster med ganske stort mellom rom mellom meg og minsten. så jeg var barnevakt under bryllupet og dro hjem når det begynte å nærme seg leggetid.så var jeg hjemme resten av kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå