AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Sitter og stresser her.. Begynte å tenke på hva jeg putter i munnen (slanke meg) for en uke siden, og har gått ned 1,3 kg. Skal til syden 2 mnd etter startdato. Problemet er at jeg får noia om kveldene, jeg føler alltid at jeg har spist for lite.. Jeg følger et lavkarbokosthold, og har ikke begynt å trene igjen etter eksamenstida. I dag har jeg spist: Frokost: Rester fra middag lørdag, lavkarbolasagne med tomatsaus, quash, løk, kjøttdeig, blomkålmos (som inneholder litt smør og fløte) og ost. Middag: En liten kotelett med sjysaus, brokkoli og creme fraiche. Kvelds: En atkinsbar 180 kcal 3 net karber. Redd for kaloriene og karbene og alt. Er overvektig, og kommer ikke til å være nær målet mitt på 2 mnd, men vil ned så mye som mulig. Har ikke vært i aktivitet i dag pga at jeg har pakket og reist hjem fra min mor. Trenger meninger fra dere utenfor. Er dette OK når man er på slankern? Er det for mye, lite eller akkurat passe? Sveiseblind..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Jeg vet ikke så mye om akkurat lavkarbo, men jeg synst det hørtes veldig lite ut.. Kommer selvfølgelig Ann på hvor liten den koteletten var og hvor stor frokosten var men..
iskaffe Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Vet ikke så mye om lavkarbo, men jeg synes det høres litt lite ut. Men, så er du jo på slankern og da er det jo lov å spise mindre enn man pleier. Bare du føler deg ok, kjenner på kroppen og holder øye med vekta og at det ikke går for fort, så går det vel bra? Men du kan sikkert spise mer enn dette i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå