lidia Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Må nok ut og kjøpe ny komfyr snart, er det noen som har noe bra merke å anbefale? Har hørt endel bra om Beha, er dette merket ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Vi har en Beha Diplomat (kjeramisk topp), den er vi veldig fornøyd meg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 6. februar 2004 #3 Del Skrevet 6. februar 2004 Vi har en Beha Diplomat (kjeramisk topp)' date= den er vi veldig fornøyd meg i allefall. Vi var akkurat og hentet en sånn i går og den er kjempeflott. Kjøpte modellen 623 K (tror jeg det var). Deilig med ny komfyr og vi er alt super-fornøyd med pizza-funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 6. februar 2004 #4 Del Skrevet 6. februar 2004 kjøpte SMEG induksjonskomfyr rett før jul. Vil aldri, aldri gå tilbake til vanlig komfyr. Kjøpte den på elkjøp, men de har den ikke i butikken. Hadde funnet ut hva vi skulle ha via internett og skulle egentlig kjøpe med gass, men så ble det altså induksjon istedet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2004 #5 Del Skrevet 7. februar 2004 Hadde Beha før, men var ikke så fornøyd med den som vi er med den vi har nå. Det er en Husqvarna Regina Terass (med to stekovner bl.a). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 7. februar 2004 #6 Del Skrevet 7. februar 2004 Vi har Grepa-komfyr med keramisk topp og er superfornøyd med den :D Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. februar 2004 #7 Del Skrevet 7. februar 2004 Hva koster en slik med litt større stekeovn? (90 cm istedet for de vanlige 60cm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidia, ikke innlogget Skrevet 7. februar 2004 #8 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har faktisk hørt mye om den komfyren med to stekeovner, men vet ikke hvordan den ser ut. Er det noen som kan hjelpe meg med en link? -lidia- Ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. februar 2004 #9 Del Skrevet 7. februar 2004 Hva er en induksjonskomfyr ? :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. februar 2004 #10 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har faktisk hørt mye om den komfyren med to stekeovner, men vet ikke hvordan den ser ut. Er det noen som kan hjelpe meg med en link? -lidia- Ikke innlogget Jeg vet hvordan de ser ut, men ser de aldrig i butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2004 #11 Del Skrevet 7. februar 2004 HER ser du en Husqvarna ovn med to stekovner. Den er veldig lik vår, men vi har ikke keramisk topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2004 #12 Del Skrevet 7. februar 2004 Har selv en 90 cm. bred Siemens induksjonskomfyr med induksjon. (keramisk topp) Den er bare helt fantastisk! Induksjon er mye bedre enn gass (har prøvd begge deler), og stekeovnen på 90 cm. har jeg stadig god nytte av. Kan feks. ha både lammestek og poteter i ovnen samtidig. Husker ikke hva ovnen kostet, men den var relativt dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 7. februar 2004 #13 Del Skrevet 7. februar 2004 Hva er en induksjonskomfyr ? :oops: :oops: i en induksjonsovn går varmen på magnetsme. Da må du ha spesielle gryter/panner med magnet i bunnen. Bare pannen/gryten blir varm, ikke platen. Jeg har jobbet som selger av hvitevarer og jeg anbefaler å holde deg til kjente merker som husqverna, electrolux, siemens, bosch, miele, whirlpool, grepa eller beha. Jeg har selv grepa og den er utrolig fin og er også norskprodusert. Styr unna italienske, tyrkiske og slovenske merker (zanussi, gorenje, ariston og andre "ukjente". De er som regel billigere og en får som regel det en betaler for.. (bortsett fra store tilbud da). Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 9. februar 2004 #14 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg vil på det varmeste anbefale induksjonskomfyr. De er litt dyrere, men verdt hver krone. Vi har en fra husquarna. Selve stekeovnen blir varm på et lite øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå