AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Har nå montert (etter bruksanvisning) et Besafe iZi Sleep-sete i baksetet på bilen vår, med isofix. Men er det meningen at setet fremdeles skal være litt bevegelig? Syns det virker som det sitter så løst, enda det burde være et idiotsikkert system. Klikket isofix-basen på plass, satte ned foten og så klikket selve setet fast nedi basen. Setet er nå lett bevegelig, og ikke bom fast slik jeg egentlig så for meg at det skulle være. Skal det være sånn?
Hedda-78 Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Dra til forhandleren og be dem se på monteringen.
Teriyaki Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Nå skal ikke jeg si at du har montert rett eller ikke, men litt bevegelighet blir det ja. Akkurat som at vi også kan bevege oss når vi selv sitter fastspent. Endret 12. juni 2012 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Takk for svar. Ikke greit når man ikke har brukt slike ting før.. Vi leier sete gjennom forsikringa, derfor er det ikke barebare å stikke innom en forhandler.
Gjest Annaires Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Takk for svar. Ikke greit når man ikke har brukt slike ting før.. Vi leier sete gjennom forsikringa, derfor er det ikke barebare å stikke innom en forhandler. Å joda! De er som regel behjelpelige uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå