Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Har så lyst til å fordype meg i et nytt pc-spill! Trenger anbefalinger. Jeg liker spill med mye handling og lite vold, og hvor man må bruke hodet litt. Nevner noen av mine favoritter: Den lengste reisen, Zelda, Final Fantasy, Myst-serien, The Sims......osv.
Arkana Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Det spørs vel også litt med din "barnslighetsgrad", men hva med Black and White, Rollercoaster Tycoon (her kommer barnslighetsgraden inn, men det er gøy :blunke: ), Settlers, Civilization, Age of Empires eller Monkey Island.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Barnslighetsgraden er vel sånn midt på treet, siden jeg er voksen, men fortsatt digger dataspill. Spill som mario, crash bandicoot og banjo kazooie har jeg vel vokst i fra og civilization og lignende syns jeg ikke er så veldig gøy. Har lyst på et spill med sterk historie og passe utfordrende puzzles. Er age of empires type bygge opp spill eller episk? Hvor "barnslig" er monkey island? Har veldig lyst på noe som ligner litt på Den Lengste Reisen. Forslag?
Gjest blå uinnlogget Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Den lengste reisen er min abselutt favoritt. Og jeg har ikke funnet noen som er like bra som den. Men jeg har spilt både Monkey Island 3 og 4 og Syberia. Og det er adventure spill alle sammen, helt greie og underholdene. Nå spiller jeg Runaway, og foreløbig er det gøy, men jeg har ikke kommet så langt.
Mrs. K Skrevet 8. februar 2004 #6 Skrevet 8. februar 2004 "Starship Titanic" er morsomt og uten vold. Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 Kanskje ikke helt hva du hadde i tankene, men prøv www.blip.se Der kan du både spille alene, eller sammen med andre som er online! Gratis og gøy!
Maetzii Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Vil på det sterkeste anbefalle Dungeon Master 2 og Zork Grand Inquisitor! Kjempebra spill :D (og om du liker dem finnes det massevis av lignende, om enn noe eldre spill - Dungeon Master 1, flere Zork-spill, Eye of the beholder-serien, Lands of Lore-serien, Discworld, etc) Her kan du lese masse om Dungeon Master-spillene :D Her kan du lese om Zork Grand Inquisitor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå