Frufly Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er på dag 19 i syklusen. Har stabile sykluser på 27-29 dager. Hadde EL ca 5-7 Juni. I dag har jeg blødd litt. Er slik at jeg må ha bind og det er en del friskt blod på papiret. Er det for tidlig med SA hvis jeg skulle være gravid? Har tenkt litt på om det kan være en festeblødning, men trodde ikke det kom så mye blod da. Tenkte vente et par dager å se før jeg kontakter legen min. Er vel ikke så mye hun kan gjøre uansett?? Hadde en kikhullsoperasjon der det ble fjernet endometriosecyster på eggstokkene for 1 mnd siden, men det skulle ikke ha noe å bety. Legene sa at det var vanlig å blø i dagene etter operasjonen og etter det skulle alt være som normalt. Noen med erfaring??
Athene Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Festeblødning skjer normalt 7-11 dager etter eggløsning, og er "ett tørk" med lyserosa eller brunt. Så dette hørtes for mye ut for festeblødning. SA skjer etter at mensen skulle ha dukket opp, og er større mengder blod samt smerter. For meg høres det ut som om syklusen er litt på tur her, i og med at du ikke har testet/tempet etter eggløsning kan du ikke være sikker på at den har vært. Det skjer med alle innimellom. Særlig etter inngrep og behandlinger. Dersom blødningen fortsetter over mange dager, eller dersom du får smerter, hadde jeg kontaktet legene som opererte deg. Men foreløbig hadde jeg bare tatt det med ro og sett det ann.
Frufly Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2012 Festeblødning skjer normalt 7-11 dager etter eggløsning, og er "ett tørk" med lyserosa eller brunt. Så dette hørtes for mye ut for festeblødning. SA skjer etter at mensen skulle ha dukket opp, og er større mengder blod samt smerter. For meg høres det ut som om syklusen er litt på tur her, i og med at du ikke har testet/tempet etter eggløsning kan du ikke være sikker på at den har vært. Det skjer med alle innimellom. Særlig etter inngrep og behandlinger. Dersom blødningen fortsetter over mange dager, eller dersom du får smerter, hadde jeg kontaktet legene som opererte deg. Men foreløbig hadde jeg bare tatt det med ro og sett det ann. Tusen takk for svar! Jeg har litt mensmurringer men ikke noe mer. Får bare håpe det gir seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå