Gå til innhold

Nyoppusset hotell i Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.ba.no/forbruker/bolig/article6099864.ece

Det er noen bilder lenger nede i artikkelen. Jeg fatter ikke hva de tenker med? De bruker mye cash for å pusse opp alt og alt de klarer å pusse opp er masse rom med gårsdagens farger!

Når de tar i bruk så mange knæsje farger tenker de kanskje ikke på at det går ut på dato mye fortere? Hvis jeg ikke hadde visst bedre kunne jeg antatt at en gammal interiørarkitekt uten smak har valgt å innrede det der.

Kan de ikke velge noen folk som VIRKELIG kan interiør?! Og velge noen duse farger som holder lenger og som ser fresht ut lengre?? Er litt hard nå, men er ingen hoteller i Bergen som er kule. Ser ut som hele hotellet er "barnevognsmafia"-trendy. UGH.

Legg merke til arkitekten, han har grusomme sko og valget av farger er UBESKRIVELIG STYGT. Hvordan kan en som han være interiørarkitekt?? Han bryr seg ikke engang om å ha ålreite sko og en grei farge på genseren.

Dette har gått for langt, skam dere Radisson Royal Hotel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen hoteller i bergen som er kule? obviously har ikke du vært så mye rundt og sett. prøv clarion flesland, feks.

Skrevet

Retro er kult.

Skrevet

Jeg synes da virkelig dette hotellet var både smakfult og kult.

• Liker 4
Gjest miss89
Skrevet

Syntes det var tøft jeg :) Kunne godt tenkt meg å bo på Presidentsuiten :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig fan av tidløst og klassisk, men jeg syns også at det hotellet såg helt ok ut, så lenge de får ned det forbanna hjortehodet fra veggen.

Skrevet

Heller litt mer over på det klassiske jeg også. Men for all del, det så jo friskt ut.

Skrevet (endret)

Syns det ble ganske fint jeg. Er ikke så keen på limegrønt, men resten var da friskt. Selv syns jeg at det er de som alltid velger "klassisk" som har litt mangel på smak. Det er derfor det er fint når noen steder ikke nødvendigvis må gjøre supertrygt som tydeligvis har vært greia de siste årene.

Endret av Olive
Skrevet (endret)

Tror vi må ha sett helt forskjellige bilder for jeg synes det var utrolig kult og stilfult. På hotell bør man tørre å gjøre annet enn det kjedelige klassiske som man kanskje har hjemme. Det er trossalt ikke et sted du bor, men en opplevelse n Det var ingenting ved hotellet som var skrikende... Dette er ikke noe som kommer til å gå av mote på såppas lang tid at når den tid kommer så trenger hotellet likevel oppussing.

Når det gjelder interiør kan man ikke forvente å pusse opp en gang og la det stå slik for evig, man trenger å friske opp av og til og ting blir etterhvert slitt.

Endret av muffineline
Skrevet

Jeg syntes det var kjempekult! syntes de har brukt en del maskuline farger og inntrykk, kan ikke se noe særlig til knallfargene? Dette er såvidt meg bekjent akkurat det som er inn i juni 2012.

Ser heller ikke hva feil han interiørarkitekten har kledd seg feil i?

Blå t-skjorte med dressjakke over, mørke jeans og dressko? Er ikke det rimlig vanlig pent-men-casual-antrekk for menn?

• Liker 2
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Med den beliggenheten og det gode ryktet kommer neppe folk til og flykte bare pga noen farger.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Hæh? Hva mener du med farger som er ut? Ser det er litt lime i et rom, men det er det. Syntes dette hotellet er bedre enn mange andre siden de ser ut til å ha valgt mer naturlige materialer som eks fint treverk. Gjør at det ikke blir så kaldt og upersonlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hotellet var både pent, smakfullt og kult. Så jeg klarer ikke å se kritikken din.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Det ser like kjedelig ut som de fleste andre hotell. Generelt er hotell en dyd av nødvendighet, et halvskittent soverom, og da er jo dette like forglemmelig som det jevne hotell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk enig med TS.

De kunne i det minste valgt seg Åhlensstil fremfor det Black Design-inspirerte interiøret. Alle vet at Black Design selger SKVIP, men Åhlens selger gjennomførte svenske produkter.

AnonymBruker
Skrevet

Retro er kult.

Dette ser da ut som verket til en kvinnelig kommuneansatt i 50-åra som liker å sprite opp med lilla, lime og andre "friske" detaljer!

Gjerne litt opera og dulling med det lille barnebarnet før de drar på ferie til Hellas for å drikke vin og spise gresk mat.

• Liker 1
Skrevet

Lime er også nice.

Skrevet

Hellas også, forresten.

Skrevet

Jeg er faktisk enig med TS.

De kunne i det minste valgt seg Åhlensstil fremfor det Black Design-inspirerte interiøret. Alle vet at Black Design selger SKVIP, men Åhlens selger gjennomførte svenske produkter.

Haha, jeg tror ikke noe av dette er kjøpt på Black design, og stilen er jo ikke lik i det hele tatt! Her er det snakk om kvalitetsdesign, ikke kjedebutikker hvor hvermansen handler. Når du snakker om åhlens stil, mener du da kanskje skandinavisk design? Lyse rom med lette tremøbler?

Skrevet

Når dere snakker om åhlens-stil, snakker dere da om butikken eller noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...