Gå til innhold

Synes du det er fint med både slør og diadem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha slør, tenkte å ha det meste håret løst og krøllete. Synes diadem er så fint, lurer på om dere synes det blir for mye med begge deler? :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt tenke meg begge deler, når den dagen kommer :)

Skrevet

Jeg skal ha begge deler, men dropper å ha noe i halsen da... Det blir for mye...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg skal ha slør, tenkte å ha det meste håret løst og krøllete. Synes diadem er så fint, lurer på om dere synes det blir for mye med begge deler? :rodmer:

spørs hvordan sløret er festa.

Skrevet

Jeg hadde begge deler :) hadde sløret ganske langt bak, og ikke noe annet smykke med unntak av øredobber. Som Samsulla skriver; bare unngå å ha kjede. Det blir for mye.

• Liker 1
Skrevet

Takk for fine svar :) Da tror jeg at jeg slår til og kjøper begge deler! Skal ikke ha noe i halsen jeg heller, kun øredobber av andre smykker. Vet ikke hvordan sløret vil bli festet.

Her kommer enda et spørsmål: Når det er litt perler på kjolen og jeg skal ha perleøredobber, bør diadem'et være med perler eller uten? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Takk for fine svar :) Da tror jeg at jeg slår til og kjøper begge deler! Skal ikke ha noe i halsen jeg heller, kun øredobber av andre smykker. Vet ikke hvordan sløret vil bli festet.

Her kommer enda et spørsmål: Når det er litt perler på kjolen og jeg skal ha perleøredobber, bør diadem'et være med perler eller uten? :fnise:

Tror det blir mer gjennomført med perlser i diademet, men man kan jo finne ett uten perler som likevel fungerer.

Skrevet

Da ville jeg hatt perler ja. Jeg tenkte å ha perleøredobber til diademet mitt (som var mer bling) men det fikk jeg ikke lov til av tante som er frisør. Diademet og øredobber skal matche :)

Skrevet

Ja, bare kom på at det kanskje ville bli litt for voldsomt med perler overalt, men det får jeg finne ut i morgen når jeg skal prøve kjolen igjen :D

Skrevet

Jeg skal ha begge deler. Skal ha smykke også, men det er et helt enkelt en med en enkel perle. Og sløret skal av etter vi har vært hos fotografen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...