Ethereal Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei! Noen som vet hvordan klærne til Kari Traa er i størrelsen? Store eller små? Har lyst på denne regnjakken, men usikker på om jeg skal kjøpe i strl. S eller M. Er bedre at den er litt for stor enn litt for liten, men liker ikke når den tydelig er for stor - når den henger over skuldrene og man ser ut som man har tatt på seg pappas regntøy. Takk for hjelp, piker
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Dei 2 gongene eg har kjøpt noko av Traa så har eg gått opp ein størrelse og det gjer andre som eg kjenner også. Fin jakke du hadde funne deg, forresten! Og billeg. Helsing Astri 3
challenger Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 De plaggene jeg har fra Kari Traa er generelt små i størrelsen. Nå har jeg ingen ytterplagg, kun superundertøy, fleeceklær og bukser. Går alltid opp en størrelse i KT klær. 1
Katniss Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Bestill M, mine KT klær går jeg opp en størrelse i.
Gjest Solsmil Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 jeg har, i motsetning til andre her, erfaring med at kari traa-klær er bittelitt stor i størrelsen. har riktignok bare superundertøy og sånne ting derfra, men jeg går absolutt ikke opp en størrelse ihvertfall.
Ethereal Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2012 Takk for svar! Selv om erfaringene ikke er helt unisone, virker det lurt å gå opp en størrelse. Da får det bli strl. M! Håper det gjør denne (sålangt) regnfulle sommeren litt bedre
addict Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Merkelig solsmil, for jeg jobbet i sportsbutikk og fikk beskjed om å anbefale alle å gå opp en str fordi de ER små i forhold til andre merker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå