Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Jeg har sett noen innlegg tidligere med skostørrelser og brede føtter og har inntrykk av at det er flere som sliter med å finne gode sko i butikkene. Jeg skjønner ikke hvorfor alle damestørrelser slutter på 41. Det er mange med meg som trenger større størrelser og jeg har inntrykk av at problemet er økende. Jeg har sett undersøkelser på at vi jenter har i snitt fått et nummer større føtter på de siste ti årene, mens guttene står nesten stille.
Gjest Brunhilde Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Damestørrelsene slutter da ikke på 41? Jeg har sett sko i både 42 og 43 i butikken der jeg handler. Vanskeligere å finne store sko tror jeg nok det er, men slett ikke umulig.
Grooo Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Alle damestørrelser slutter ikke på 41, men det er jammen ikke langt i fra. Klart det finnes sko i størrelse 42 i omtrent alle skobutikker, men utvalget er ikke stort nei! Grensen sko er super for oss som bor i Oslo, der har de masse sko i store (og små) størrelser. Egen avdeling for sko over størrelse 41, det er saker det
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Nei, utvalget er omtrent ingenting. Som sagt blir føttene større og større og flere sliter med å finne sko i store størrelser. Er det noen som vet om andre butikker enn Grensen i Oslo?
Iselilja Skrevet 12. februar 2004 #5 Skrevet 12. februar 2004 Noen som vet om en sånn butikk i stavanger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå