Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger en ny concealer, og har lyst til å kjøpe på nett (en annen type enn det jeg har). Men siden jeg ikke får prøvd, er det jo ganske så vanskelig å finne riktig fargenyanse. Har dere noen tips til hvordan man kan finne en nyanse som skulle passe? Jeg har forøvrig typisk nordisk utseende; blondt hår og blå øyne, og den hudfargen som gjerne hører med det. Klønete formulert, men... :Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helena rubinsten magic concealer og extreme concealer fra samme merke. Liker også artdeco sin camulage concealer. prøv i butikk, det gjør jeg. Hehe

AnonymBruker
Skrevet

En consealer jeg anbefaler er http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=83&currency=NOK men siden de desverre ikke har butikk du får gått å prøvd i ville jeg anbefale og høre med noen venner om hvilken farge de anbefaler, uansett er det så billig der så det er ikke krise om du bommer med fargen første gang. Men blir fargen en stort problem burde du heller kjøpe i butikk... lettere å kjøpe på nett når du vet hva du skal ha.. :)

Skrevet

Den ENESTE måten å finne riktig farge på, er å prøve den på deg selv og se den i dagslys noen timer senere. Da må du enten velge en som du kan kjøpe (ihvertfall prøve) i en butikk, eller kjøpe noe som ser ok ut på nett, og belage deg på å måtte gjøre noen bomkjøp og kjøpe flere før du finner matchen.

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen :) . Takk for svar. Som meg, så synes også det er aller lurest å prøve i butikk først, ja. Greit å gjøre det første gangen, og så kan man heller kjøpe på nett senere når man vet hva som er riktig. Takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...