Gå til innhold

Forlovere, hvor langt går dere for bruden!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruden, min kusine, har valgt meg som forlover. Nå, 2 måneder før bryllupet, har hun bedt om målene mine til kjolen. Sjokk fikk jeg da det viste seg at hun vil ikke tilpasse kjolen til meg, men meg til kjolen! Hvertfall sendte jeg målene på sms, og fikk etter en stund tilbake "Kjolen er for liten...." og jeg skrev tilbake "da må den syes ut, skal jeg ta den med til syerske?".. Vi tekstet litt frem og tilbake, så får jeg i retur "det beste hadde jo vært om du kunne trent litt ekstra frem mot den store dagen, tror du det går?? Kjolen er i et delikat stoff, og kan ikke syes mer ut egentlig.."

Jeg ringte henne, og det viser seg at midjemålet mitt er flott det, men brystmål og hoftemål er for stort. Jeg ble sur og sa "hva faen vil du jeg skal gjøre da, redusere brystene og kappe ræva av med en slaktekniv, passer det da!?". Jeg tok kanskje litt i, for hun ble veldig i forsvar og sa "neida, neida, vi finner ut av noe, det ordner seg, ikke bli sint" og jatta jatta.

Fra før av har hun bedt meg farge mitt lange mørkeblonde/brune hår helt lyst, uaktuelt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bridezilla :fnise:

• Liker 7
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg synes det blir litt i overkant. Å kjøpe kjole med det målet å få "sprengt" inn forloveren sin er litt dumt.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Bruden, min kusine, har valgt meg som forlover. Nå, 2 måneder før bryllupet, har hun bedt om målene mine til kjolen. Sjokk fikk jeg da det viste seg at hun vil ikke tilpasse kjolen til meg, men meg til kjolen! Hvertfall sendte jeg målene på sms, og fikk etter en stund tilbake "Kjolen er for liten...." og jeg skrev tilbake "da må den syes ut, skal jeg ta den med til syerske?".. Vi tekstet litt frem og tilbake, så får jeg i retur "det beste hadde jo vært om du kunne trent litt ekstra frem mot den store dagen, tror du det går?? Kjolen er i et delikat stoff, og kan ikke syes mer ut egentlig.."

Jeg ringte henne, og det viser seg at midjemålet mitt er flott det, men brystmål og hoftemål er for stort. Jeg ble sur og sa "hva faen vil du jeg skal gjøre da, redusere brystene og kappe ræva av med en slaktekniv, passer det da!?". Jeg tok kanskje litt i, for hun ble veldig i forsvar og sa "neida, neida, vi finner ut av noe, det ordner seg, ikke bli sint" og jatta jatta.

Fra før av har hun bedt meg farge mitt lange mørkeblonde/brune hår helt lyst, uaktuelt.

For en jævla fitte!!! Jeg hadde nekta å være forlover og gitt faen i hele bryllupet.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har aldri vert forlover, men det kunne ikke falt meg inn å be min forlover slanke seg. Eller farge håret. Det eneste jeg egentlig krever av min forlover er at han står ved siden av meg på dagen og skriver under på de nødvendige papirene.

Jeg synes hun er urimelig. Hvorfor spurte hun ikke etter målene dine FØR hun kjøpte kjole?

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg synes det blir litt i overkant. Å kjøpe kjole med det målet å få "sprengt" inn forloveren sin er litt dumt.

LITT???

• Liker 1
Gjest klyyyyy
Skrevet

:skratte:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Guri...Selvsagt skal du ikke farge håret fordi hun ønsker det, og å trene for hennes del blir og feil. Jeg skjønner at det er kjipt hvis skjolen din er for liten men da kan dere finne en annen kjole, jeg viste forresten ikke at bruden kjøper kjole til forlover, trudde at man ordnet det selv som alle andre gjester..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun kjøpte kjolen på forhånd fordi "det er den fineste hun noensinne har sett". Nå er bare problemet at jeg kommer meg ikke ned i en kjole som er XS eller noe der, og jeg er nesten 100cm rundt de "svære" puppene mine. Det er vel ikke mulig å få sydd den ut uten å sy på ekstra stoff.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde forresten også at jeg skulle kjøpe kjole selv, men at bruden ville ha noe å si angående form og farge, men ikke at hun alt hadde skaffet en, og planla å marinere meg med den.

• Liker 12
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg trodde forresten også at jeg skulle kjøpe kjole selv, men at bruden ville ha noe å si angående form og farge, men ikke at hun alt hadde skaffet en, og planla å marinere meg med den.

Hun skylder deg en giiga unnskyldning. For det første er det frekt å be deg om å gå ned i vekt. Ned til str x-s som nesten ingen passer i likevel, også på to mnd!!! Ingen klarer å gå ned så mye på 2 mnd.

For det andre var det idiotisk å kjøpe kjolen først for så å be om målene. Det sier seg jo selv at det mest fornuftige er å skaffe en kjole som skal tilpasses kroppen og ikke omvendt

Og for det tredje skulle ikke du få lov å velge kjole i det hele tatt? Tenk om du ikke syns kjolen er fin?

Nei hun brura der kan ikke ha mye vett i skallen.

Vil bare legge til at du har full rett til å bli fly forbanna, og den kommentaren du sendte henne var velfortjent.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, dette var fryktelig dårlig gjort av kusina di. Jeg hadde gitt hun noen skjellsord, og driti i hele bryllupet.

Har selv store pupper og rumpe med smal midje, og hadde noen bedt meg slanke meg pga et jævla bryllup..... "kos deg i bryllupet" hadde jeg sagt da.

Si til kusina di, at du liker puppene og rumpa di, og at hun kan glemme at du slanker deg etter farget håret ditt. Ferdig snakka!

AnonymBruker
Skrevet

Hun skylder deg en giiga unnskyldning. For det første er det frekt å be deg om å gå ned i vekt. Ned til str x-s som nesten ingen passer i likevel, også på to mnd!!! Ingen klarer å gå ned så mye på 2 mnd.

For det andre var det idiotisk å kjøpe kjolen først for så å be om målene. Det sier seg jo selv at det mest fornuftige er å skaffe en kjole som skal tilpasses kroppen og ikke omvendt

Og for det tredje skulle ikke du få lov å velge kjole i det hele tatt? Tenk om du ikke syns kjolen er fin?

Nei hun brura der kan ikke ha mye vett i skallen.

Har ikke vært XS siden tenårene og en påbegynnende spiseforstyrrelse, og dit skal jeg helst ikke igjen, nei.

Nei si det, hun regner vel med at hennes bryllup, hennes valg, alt sammen?

Jeg ble lei meg rett og slett når hun insinuerte til at jeg må forandre meg for å passe hennes flotte kjole, og ikke omvendt. Koselig tenkt av henne.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har ikke vært XS siden tenårene og en påbegynnende spiseforstyrrelse, og dit skal jeg helst ikke igjen, nei.

Nei si det, hun regner vel med at hennes bryllup, hennes valg, alt sammen?

Jeg ble lei meg rett og slett når hun insinuerte til at jeg må forandre meg for å passe hennes flotte kjole, og ikke omvendt. Koselig tenkt av henne.

Om hun vet om at du tidligere har slitt med spiseforstyrrelser, så vil jeg gå så langt som å si at hun grenser til direkte ond.

AnonymBruker
Skrevet

Om hun vet om at du tidligere har slitt med spiseforstyrrelser, så vil jeg gå så langt som å si at hun grenser til direkte ond.

Det vet hun ikke, heldigvis. Da hadde det blitt ekstremt vondt for meg, og ja det hadde grenset til ondskap.

Hun kan bare glemme at jeg prøver å trene noe mer nå, eller slanke meg.

Skrevet

Jeg ville bedt henne om å finne noen som passa inn i kjolen og hadde rett hårfarge isteden for å prøve å forandre meg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Herre jemini.

Be henne skjerpe seg, ellers kan hun finne seg en ny forlover.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det vet hun ikke, heldigvis. Da hadde det blitt ekstremt vondt for meg, og ja det hadde grenset til ondskap.

Hun kan bare glemme at jeg prøver å trene noe mer nå, eller slanke meg.

ja det skal hun bare drite i.

Skrevet

At slike brødhuer finner menn som vil gifte seg med dem, er meg et under.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

At slike brødhuer finner menn som vil gifte seg med dem, er meg et under.

Bare tro meg når jeg sier at de to passer sammen, og det veldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...