AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hva gjør du som er singel i ferien, alder og hvem drar du sammen med? Selv er jeg student og skal jobbe hele sommeren. På jobb snakker alle om ferie med familien og dama etc, men hva gjør de som er single. Noen reiser hjem til sine foreldre da, men hva annet gjør dere single. Feks om du har 3 uker fri i løpet av sommeren og er singel som natten er lang, hva gjør du da? De fleste venninnene prioriterer vel kjæresten sin over deg? Så hva gjør dere single i løpet av sommerferien.
Envy Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jobbe Håper jeg har noe fornuftig å gjør neste år, for da må jeg ta ut 3 uker
sofie777 Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har i år plassert 3 uker av ferien min når Tour de France går (de er veldig fleksible på jobben min). Så da blir jeg sittende foran tv med noe relativt fornuftig å gjøre. De resterende to ukene bruker jeg på en familietur jeg må på (barnedåp) og for å få skikkelig juleferie. Pluss noen dager ellers innimellom f.eks en langhelg når en venninne kommer på besøk i høst.
Gjest Elissima Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har heldigvis flere venninner som er single, så skal på 3 utenlandsturer med de. Har jeg lyst å reise et sted kan jeg alltids spørre min mor eller bror. Begge elsker å reise
*Vilje* Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Har heldigvis en annen single venninne som jeg drar på ferie med. Ellers blir det noen dager på hytta med familien. Om du har litt penger finnes det jo singleturer, f.eks DNT, Carpe Diem og Hvitserk. Kjenner også folk som drar på ferie alene uten opplegg, men de blir lett kjent med andre og får nye venner på reisene sine.
Gjest Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Jeg sparer som regel endel av ferien til høsten/vinteren og drar på langtur med venner da, så på sommeren blir det egentlig mest jobbing og en tur hjem til foreldrene mine.
Fysikeren Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Skal jobbe mye, sånn at jeg ikke blir suuperfattig student til høsten! 2
BaltA Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Reise til Kroatia, jobbe, flørte med 23 år gamle jenter og flytte til Stavanger... Høres ut som en praktfull sommer Endret 11. juni 2012 av BaltA
Høna Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal flytte og på jente tur ! Ganske fornøyd over å ha klart å lokket mine to venninner bort fra mann og barn 2 uker i fellesferien ! Og resten av sommeren går vel med til jobbing og kanskje litt soling og ute pils
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Jeg sparer ferien til ovale weekender. Tar et par uker hjemmme alene. Da tar jeg ting på sparket. Ellers er cluet å avtale med andre single venner. Få av de tar full ferie på sommeren, men bruker ferien på vår og høst. Har man mer enn nok penger så arrangeres det mange flotte singelturer.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er opptatt med studier i sommer, hadde jeg hatt ferie ville jeg nok reist litt og besøkt venner på andre kanter av landet (noen single, noen gift og med barn) og dratt på familiehytta. Og datet litt folk, forhåpentligvis funnet en sommerflørt... Ellers prøvd å jobbe mer eller fordelt ferien så mye som mulig utover året. Har egentlig ikke noe problem med å underholde meg selv i kortere friperioder, samme om jeg er singel eller i forhold
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal reise 3 uker i Asia med tre andre venninner. 2 av de er gift, 1 av de gifte har barn, mens vi 2 siste er single. Heldigvis har jeg venninner som også prioriterer vennskap, ikke bare familie.
Steinar40 Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal reise 3 uker i Asia med tre andre venninner. 2 av de er gift, 1 av de gifte har barn, mens vi 2 siste er single. Heldigvis har jeg venninner som også prioriterer vennskap, ikke bare familie. Hun ene venninna di har altså mindreårig barn? Høres litt "spesielt" (uansvarlig) ut å bli borte i 3 uker på ferie i Asia da faktisk. 1
Sumaya Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal for det meste jobbe fordi jeg trenger å tjene opp til penger til studenttilværelsen til høsten. Men jeg skal ha 3 uker ferie hvor jeg drar til hjembyen for å være med familien, oppleve årets jazzfestival, treffe venner og slappe av på hytta. Blir ikke noen utenlandstur på meg i år, selv om jeg merker at jeg får reiseabstinenser når jeg hører om "alle andre" som er på flotte utenlandsturer!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 Hun ene venninna di har altså mindreårig barn? Høres litt "spesielt" (uansvarlig) ut å bli borte i 3 uker på ferie i Asia da faktisk. Jepp, barn under skolealder til og med! Tenk det Hadde de ikke hatt en far, så måtte hun vel ha tatt de med. Synes du det også er "spesielt" (uansvarlig) med fedre som jobber nordsjøturnus, for eksempel? 2
Steinar40 Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Jepp, barn under skolealder til og med! Tenk det Hadde de ikke hatt en far, så måtte hun vel ha tatt de med. Synes du det også er "spesielt" (uansvarlig) med fedre som jobber nordsjøturnus, for eksempel? Eller så kunne hun vært hjemme. Og det er som regel et nærere forhold mellom mor og små barn. Naturlig nok. På den annen side så er heller ikke nordsjøturnus noe bra for en barnefamilie. Det sier seg selv.
floony Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Vi er fire single venninner som skal til england sammen om to uker :D
Illicitus Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 De somrene jeg var singel gjorde jeg dette Dro på språkreise Reiste til utlandet og jobbet i ferien min Dro på treningsleir (yoga) Jeg var hjemme og studerte, slik at jeg tok et fag ekstra det året jeg var student.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #19 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har 4 uker sammenhengende i sommer. Jeg skal 1 uke alene til Madridtraktene, 1 uke på fjellet med mine foreldre, og resten skal jeg en kort tur til min søster, og så være hjemme og kose meg og slappe av. Gå på fjellturer, lese gode bøker, ordne med små prosjekter i heimen (yey..), osv osv. Jeg elsker å ha sommerferie, selv om jeg er singel på ørtende året. Jeg er ikke avhengig av en mann for å ha det bra. Anonym poster: 2f1a292cf569ff59d62842009d5e8b39
Christinedenfine Skrevet 14. juni 2012 #20 Skrevet 14. juni 2012 Jenterur i sommer til et varmt land, masse festing og mye tull ellers blir det et par-3 uker rundt om i Norge.. Håper å finne en super kjekk svenske med blå øyne og svenske klipp, da blir sommeren perfekt haha Jente 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå