Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en del menn gjennom nettdating i det siste. kanskje 5-6 stk. I tillegg til en del som ikke har kommet lenger enn til adding på facebook.

Det som forundrer meg er at av alle disse mennene er det kun 2 som faktisk har levd opp til profilbildet sitt i virkeligheten (og faktisk også vist seg å være kjekkere i virkeligheten). De andre har vært en STOR skuffelse.

Han ene hadde et bilde som jeg er sikker på er mellom 5 og 10 år gammelt. Trodde jeg skulle møte den kjekkasen, så var han en lav, halvfeit gnom.

Hvorfor ikke legge ut oppdaterte bilder av hvordan man faktisk ser ut? På face også har jeg avslørt fler gjennom å se nye bilder som er tagget, og viser en "helt annen" enn profilbildet.

Er jo så teit, de må jo skjønne at folk får litt hakeslepp, blir skuffa og dermed er hele møtet ødelagt. Hadde disse mennene hatt bilder av hvordan de ser ut nå, eller evt ikke det heldigste bildet de har av seg selv, hadde jeg jo ikke møtt dem i utgangspunktet, så hadde man spart seg for en klein kveld.

Takker for meg på nettdating.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller alle jentene, som ikke en gang svarer på meldinger de får...

jeg gir nok også snart opp nettdating, er bare deprimerende...

• Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

jeg synes nettdating fungerer supert! du har sikkert bare hatt uflaks;P

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

jeg synes nettdating fungerer supert! du har sikkert bare hatt uflaks;P

Det synes jeg også, men jeg har selvfølgelig opplevd det samme innimellom jeg også. Har også en del menn som klager over at jenter tar bider som får dem til å se slankere ut enn de er. Hvorfor mennesker gjør det når de skal treffe folk i virkeligheten vet jeg ikke, men tydeligvis er det en del som gjør det.

Men på tross av det så er ikke nettdating håpløst. Det er gøy og lærerikt og etterhvert lærer man seg å skille ut de som har 10 år gamle bilder osv :)

Gjest Peaches
Skrevet

Det synes jeg også, men jeg har selvfølgelig opplevd det samme innimellom jeg også. Har også en del menn som klager over at jenter tar bider som får dem til å se slankere ut enn de er. Hvorfor mennesker gjør det når de skal treffe folk i virkeligheten vet jeg ikke, men tydeligvis er det en del som gjør det.

Men på tross av det så er ikke nettdating håpløst. Det er gøy og lærerikt og etterhvert lærer man seg å skille ut de som har 10 år gamle bilder osv :)

ja nettopp. jeg er blitt flinkere velge ut profiler og å sile ut de som ikke er noe å samle på for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig gode erfaringer så langt, i hvert fall med at folk har liknet sånn noenlunde på profilbildet sitt/bildene i albumet. Synes det er best om man har helfigurbilder også, men svikter litt der selv... Det er lettere å vurdere utseendet til de som har en del bilder i albumet, en kan få seg noen overraskelser av de som bare har et enkelt portrett. Kropp som ikke står i forhold til hodet osv :ler:

Skrevet

Hvis det er noen trøst, TS, så opplever vi menn til stadighet det samme. ;)

Det har ikke vært noen enorme forskjeller, men jeg ser jo at mange av damene jeg har møtt fra nettsider og plantet flagget i har lagt på seg 5-10 kg etter at profilbildet ble tatt.

Ett unntak var ei jente som bevisst valgte de dårligste bildene sine fordi hun var møkk lei av å bli valgt utelukkende pga utseendet sitt. Hun har vært modell i en del år....og var rå i senga og veldig, veldig snill og god. *er litt betatt, faktisk* :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvis det er noen trøst, TS, så opplever vi menn til stadighet det samme. ;)

Det har ikke vært noen enorme forskjeller, men jeg ser jo at mange av damene jeg har møtt fra nettsider og plantet flagget i har lagt på seg 5-10 kg etter at profilbildet ble tatt.

Ett unntak var ei jente som bevisst valgte de dårligste bildene sine fordi hun var møkk lei av å bli valgt utelukkende pga utseendet sitt. Hun har vært modell i en del år....og var rå i senga og veldig, veldig snill og god. *er litt betatt, faktisk* :)

Regner med at hun ikke var så stygg på de dårligste bildene heller. Og planta flagget i? Menn som deg er små patetiske individer, som hyper hverandre opp ved å skryte av anntall damer de har hatt.. Ditt liv, ditt valg og jeg håper jeg når frem til flest mulig damer med "hold trusa på" propogandaen min :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg ser bare ikke poenget med å kaste bort tiden min på dating. Swingersclub funker utmerket til mine behov :P

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at hun ikke var så stygg på de dårligste bildene heller. Og planta flagget i? Menn som deg er små patetiske individer, som hyper hverandre opp ved å skryte av anntall damer de har hatt.. Ditt liv, ditt valg og jeg håper jeg når frem til flest mulig damer med "hold trusa på" propogandaen min :)

Det må alltids to til for å få marinert laksen vet du, og dessuten er det en fin avveksling fra å sitte hjemme og dra ut verken selv hver dag.

Utrolig at du fortsetter å rakke ned på menn som liker sex, og indirekte gjør det samme på kvinnene.

Er det bare du som ikke ser humoren i Konservativ manns innlegg?

Skrevet

Er det bare du som ikke ser humoren i Konservativ manns innlegg?

Hvilken humor? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken humor? :klo:

Lurer jeg på også...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en del menn gjennom nettdating i det siste. kanskje 5-6 stk. I tillegg til en del som ikke har kommet lenger enn til adding på facebook.

Det som forundrer meg er at av alle disse mennene er det kun 2 som faktisk har levd opp til profilbildet sitt i virkeligheten (og faktisk også vist seg å være kjekkere i virkeligheten). De andre har vært en STOR skuffelse.

Han ene hadde et bilde som jeg er sikker på er mellom 5 og 10 år gammelt. Trodde jeg skulle møte den kjekkasen, så var han en lav, halvfeit gnom.

Hvorfor ikke legge ut oppdaterte bilder av hvordan man faktisk ser ut? På face også har jeg avslørt fler gjennom å se nye bilder som er tagget, og viser en "helt annen" enn profilbildet.

Er jo så teit, de må jo skjønne at folk får litt hakeslepp, blir skuffa og dermed er hele møtet ødelagt. Hadde disse mennene hatt bilder av hvordan de ser ut nå, eller evt ikke det heldigste bildet de har av seg selv, hadde jeg jo ikke møtt dem i utgangspunktet, så hadde man spart seg for en klein kveld.

Takker for meg på nettdating.

Fordi de ikke fikk noen svar med de "normale" bildene? På nett er jo alt så overfladisk (ja, du også) at alle som ikke er smellvakre sliter om de ikke også skal velge et noenlunde greit bilde. Som du sier, du ville ikke engang vurdert han om du hadde visst hvordan han så ut.

På nett betyr ikke det indre en dritt, så man må bare ikke ta det personlig.

AnonymBruker
Skrevet

Konservativ mann er ikke noe å samle på... ufff, at hun gidder å date deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...