AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei alle der! Trenger tips og råd til en god og dyktig gynekolog i Bergen... Noen som har en å anbefale??
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Gynekologer er leger med årevis av spesialistutdannelse og erfaring. Du skal jobbe hardt for å finne en som er dårlig, for å si det sånn.
Athene Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Min erfaring er at det er alt for lett å snuble bort i en som er alt for sløv, og dårlig. Mange har satt seg dårlig inn i området ufrivillig barnløshet, og pøser på med Pergotime uten å ha tatt tilstrekkelige blodprøver. Og ødelegger mer enn de hjelper.... Jeg aner dessverre ingentng om gynekologer i Bergen. Håper du får svar fra noen andre, med positive erfaringer
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Gynekologer er leger med årevis av spesialistutdannelse og erfaring. Du skal jobbe hardt for å finne en som er dårlig, for å si det sånn. Vet at de har lang utdannelse og erfaring. Men alle er forskjellige og noen er flinkere til å ivareta og være aktiv hjelpende med pasienten sin enn andre.. Håpte bare noen hadde en som også hadde kunnskap om barnløshet å anbefale.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Min erfaring er at det er alt for lett å snuble bort i en som er alt for sløv, og dårlig. Mange har satt seg dårlig inn i området ufrivillig barnløshet, og pøser på med Pergotime uten å ha tatt tilstrekkelige blodprøver. Og ødelegger mer enn de hjelper.... Jeg aner dessverre ingentng om gynekologer i Bergen. Håper du får svar fra noen andre, med positive erfaringer Takker for svar Athene! Er dessverre en slik jeg har vært borti og er nå på jakt etter en ny en.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Anonym poster: d721f294f959d915a482e0aed83789c8
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Hei alle der! Trenger tips og råd til en god og dyktig gynekolog i Bergen... Noen som har en å anbefale?? Ja! Jeg kan gjerne anbefale Pooja Parashar. Hun er utrolig flink og hyggelig. Jeg har aldri vært misfornøyd med henne:) Hun holder til på Nesttun på et koselig og fredlig kontor:)
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Hun sjekker meg ofte med både blodprøver og nvendig ul på om feks pergotime fungerer som den skal.
Tarzani Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 (endret) er en fantastisk en hos sentrumslegene. de holder til ved togstasjonen. Lurer på om han het Mortensen eller Martinsen eller noe i den dur. Han var så dyktig og grei at jeg anbefaler ham til alle som skal til gyn Jeg vet at han har mye erfaring med den slags, og at han har hatt pasienter som har fåt beskjed om at det er bare å ringe om de lurer på noe. Han stiller virkelig opp og setter seg virkelig inn i pasientene sin situasjon. Han fortalte meg om en dame som hadde hatt 18 (!) aborter, og som til slutt hadde klart å bære fram et barn! de hadde virkelig lagt henne under luper for å finne ut hvorfor kroppen hennes reagerte med å abortere. De senket immunforsvaret hennes og gav henne div ekstra vitaminer++, og klarte det til slutt Endret 18. juni 2012 av Tarzani
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå