Gå til innhold

JA til å være anonymbruker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en tegnet sjokolade så det er uansett ingen som har hatt den i kjeften, så slapp a' litt!

Anonym poster: 7d84f588f4c77bed05dcf8bf7f11a39f

Hun kan tro hva hun vil, hun får unsett ikke noe av den så det blir bare mer til oss. Hvem gidder bry seg om hvor mønsteret går når det er snakk om SJOKOLADE? :spise: Jeg kaster ikke bort dyrebar tid på å sørge for at sjokoladen følger mønsteret.

Men bare la henne tro det, så slipper vi mas fra henne og andre brukere om å få sjokolade når de blir godtesyke :)

Anonym poster: b0b17e8f4f4e32d85a5d81ffdbe2b0c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grouphugg.gif og :sjokolade: til alle anonyme!

Anonym poster: b0b17e8f4f4e32d85a5d81ffdbe2b0c8

Aww! Sjokolade-AB? Har savnet deg etter at...æh...trådene våre...hm... ble utradert :ninja:

Nåh! Slutt på kosen, ut med deg! :scorpis: Vi har en verden å erobre!

Anonym poster: 878fa6c7b6f4edce6440bbe89c3f67d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB funksjonen er til forringen av hele forumet. Det er alltid AB som følger etter og trakakserer og slenger dritt. Det er alltid AB som kommer med direkte hatske og ufine kommentarer. AB er en funksjon for ryggløse idioter som har glede av å drive splitt og hersk og som liker å le av mennesker de fornedrer. AB'ere er patetiske rett og slett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker eller nick er vel et fett. Det jeg kunne ønske meg er at man alltid postet alderen sin fordi da vil man lettere kunne skjønne hvorfor noen innlegg og svar kan virke umodne. Og det er lettere å velge tråder man vil føle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er så bra med denne "stå for sine meninger"-greia. Det fører bare til at folk ender opp med å fortsette å argumentere for noe de for lengst kunne skjønt var dumt. Hvis man er anonym er det mye mindre nederlag å innrømme at man tar feil, og med litt moderering kan man få en vel så saklig debatt.

Anonym poster: c2f053b9c8106d20c0b960dae0812934

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB funksjonen er til forringen av hele forumet. Det er alltid AB som følger etter og trakakserer og slenger dritt. Det er alltid AB som kommer med direkte hatske og ufine kommentarer. AB er en funksjon for ryggløse idioter som har glede av å drive splitt og hersk og som liker å le av mennesker de fornedrer. AB'ere er patetiske rett og slett.

Det er det ikke. Det er flere brukere med nick som har bitt hetset og forfulgt av brukere med nick. Som slenger med leppa under nick. De er ikke noe bedre. Mange anonymebrukere er vennligheten selv i forhold til disse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det ikke. Det er flere brukere med nick som har bitt hetset og forfulgt av brukere med nick. Som slenger med leppa under nick. De er ikke noe bedre. Mange anonymebrukere er vennligheten selv i forhold til disse.

Enig, min erfaring med brukere med nick er som så som, synes faktisk ABere oppfører seg hakket bedre enn brukere med nick.

Anonym poster: 878fa6c7b6f4edce6440bbe89c3f67d5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg skjønner ikke hva som er så bra med denne "stå for sine meninger"-greia. Det fører bare til at folk ender opp med å fortsette å argumentere for noe de for lengst kunne skjønt var dumt. Hvis man er anonym er det mye mindre nederlag å innrømme at man tar feil, og med litt moderering kan man få en vel så saklig debatt.

Anonym poster: c2f053b9c8106d20c0b960dae0812934

Exactly.

AB er for svakere individer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

anonym og anonym. man signerer jo med e-mail adresse, så anonym er man ikke. ip adressen kan også spores.

Anonym poster: baaab089efa594e29e560b342de5dbbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det skulle vært litt mer restriksjoner på hvilke kategorier det var lov å bruke annonymbruker.

Uansett så er det bare rot å lese igjennom når det eneste du har å gå etter "Jeg er TS".

Eks.

"Anonym poster: 7d84f588f4c77bed05dcf8bf7f11a39f "

Den koden skal liksom være unik for hver bruker eller ut ifra hver enkel tråd, men når folk sier at de er TS selv om den koden er anderledes, så får det bare meg til å ønske at det ikke var mulig å skrive som annonym.

Jeg kan forstå at f.eks under seksualitet kategorien, at ikke alle vil gå ut med sitt brukernavn når det kommer til pinlige saker, men når folk spør som annonym hvor det er billigst å handle mat så blir jeg en smule oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig. Og hvis alle hadde vrt anonyme hadde vi sluppet all denne idiotiske fjasingen og dårlige interne humoren mellom diverse brukere. Skulle vært pålagt åvre anonym! :jepp:

Jeg trodde man allerede var anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg personlig liker AB-systemet, ser ikke helt hva som er galt med det? :klo: Og vi med nick er da like "anonyme", deilig å slippe at folk kommer med mindre hyggelige slengkommentarer som er totalt ubrukelige. Setter større pris på mange AB-innlegg, fremfor totalt irrelevante innlegg fra brukere som benytter seg av KG som et personlig chatteverktøy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så har man jo dem som poster som AB, men som avslører seg relativt greit likevel, selv om de skal prøve å være anonym...

Anonym poster: 392f648f8ae289ce042b587d0f48f2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEEEEEEEEEEEEELSKER ANONYMBRUKER (L) :bolledeig:

Anonym poster: f0485ad7c74dc5e20650d3dd96435e42

:danse:

Anonym poster: f31c78c198f570e2ffdcfb713b6a4242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Mistenker at en del brukere liker å fremstå som "sainter" med sitt nick, for deretter å trykke på AB-knappen når de vil spre eder og galle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...