AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg merker at det er mye bedre å svare som anonym bruker, uansett tema. Det er en befrielse å ikke ha ett navn knyttet til brukeren. Og jeg kan ikke skjønne at mange direkte mobber anonyme brukere, for å nettopp være en anonym bruker Hvorfor ikke bare bruke anonym bruker betegnelse? Kanskje enkelte da vil lære seg å ikke å fokusere på personen bak brukeren? Hilsen fornøyd anonym bruker 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Del Skrevet 11. juni 2012 Er så enig. Og hvis alle hadde vrt anonyme hadde vi sluppet all denne idiotiske fjasingen og dårlige interne humoren mellom diverse brukere. Skulle vært pålagt åvre anonym! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Del Skrevet 11. juni 2012 Heller ha intern humor mellom anonyme brukere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Del Skrevet 11. juni 2012 Og jeg som trodde jeg var alene om å mene dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 11. juni 2012 #5 Del Skrevet 11. juni 2012 Pffffffttt.....gnoklere..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Del Skrevet 11. juni 2012 Pffffffttt.....gnoklere..... Og det var? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 11. juni 2012 #7 Del Skrevet 11. juni 2012 Syns AB er pinglete... Kan skjønne noen vil bruke det iblant hvor det er fare for å bli gjenkjent og sånt, men å bruke AB for å svare på om en kjole passer i et bryllup ell ikke er bare dumt! Sånn egentlig syns jeg det er litt feigt uansett, man skal kunne stå for ting man sier! Hvordan i all verden sku man skilt folk fra hverandre om alle var AB? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Del Skrevet 11. juni 2012 Du er jo anonym selv med nick, så hvorfor skal ikke folk få bruke AB-muligheten når den allikevel er der? Jeg har ikke behov for at andre skal kunne knytte meg opp mot ett nick. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Del Skrevet 11. juni 2012 Syns AB er pinglete... Kan skjønne noen vil bruke det iblant hvor det er fare for å bli gjenkjent og sånt, men å bruke AB for å svare på om en kjole passer i et bryllup ell ikke er bare dumt! Sånn egentlig syns jeg det er litt feigt uansett, man skal kunne stå for ting man sier! Hvordan i all verden sku man skilt folk fra hverandre om alle var AB? AB handler ikke om å være anonym for verden og skjule sine meninger i skam. det handler om å skjule sin identitet på forumet. Og det er en vesentlig forskjell. Jeg vil ikke bli dømt av sinte mennesker som bare bruker forum for å "få ut" sinne. jeg vil ikke at noen skal unngå å svare meg,ignorere meg eller hate meg kun fordi jeg svarer det jeg svarer. Det er nettopp det..jeg vil ikke bli skilt/gjenkjent alltid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 12. juni 2012 #10 Del Skrevet 12. juni 2012 Folk som diskuterer med AB funskjonen står jo IKKE for sine meninger. Så jeg syntes denne funskjonen burde reduseres mer på enkelte steder her på forumet. Samt at folk misbruker den altfor mye. Om noen poster noe som faktisk er nyttig eller jeg ønsker mer info om kan jeg heller ikke sende PM til denne personen. Irriterende... Man vet heller ikke hvem som er TS når trådene utvikler seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #11 Del Skrevet 12. juni 2012 Folk som diskuterer med AB funskjonen står jo IKKE for sine meninger. Så jeg syntes denne funskjonen burde reduseres mer på enkelte steder her på forumet. Samt at folk misbruker den altfor mye. Om noen poster noe som faktisk er nyttig eller jeg ønsker mer info om kan jeg heller ikke sende PM til denne personen. Irriterende... Man vet heller ikke hvem som er TS når trådene utvikler seg. Ja,men det er mange som ikke er AB som heller holder tilbake. Er det bedre? Ser her at de kjipe og touchy temaene er nærmest urørt. Mens ordspill har mest aktive. Sier jo litt om hvordan et forum utvikler seg. Nå har man blitt likt og fått venner,da kan man plutselig ikke si en mening som andre kan oppfatte negativ,så ey,la oss spille ordspill! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #12 Del Skrevet 12. juni 2012 Folk som diskuterer med AB funskjonen står jo IKKE for sine meninger. Så jeg syntes denne funskjonen burde reduseres mer på enkelte steder her på forumet. Samt at folk misbruker den altfor mye. Om noen poster noe som faktisk er nyttig eller jeg ønsker mer info om kan jeg heller ikke sende PM til denne personen. Irriterende... Man vet heller ikke hvem som er TS når trådene utvikler seg. Jeg står for mine meninger. Men jeg har ikke behov for at du skal kunne sette ett navn på meg og hva mer, dersom jeg sier noe du ikke liker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #13 Del Skrevet 12. juni 2012 Å stå for meningene sine gjør en da så absolutt selv om en er ab. Jeg var før en som ikke kunne fordra ab funksjonen, til å nå bruke den stort sett hele tiden. Det har mye med at jeg nå føler at det er det jeg skriver i en tråd som blir lagt merke til ikke nicket mitt eller avataren. Det er mye tryne funksjon ute og går her. Nå i forhold til før får jeg + på innleggene mine, det blir en sakelig diskusjon og ikke kallenavn og ting man før har sagt kommer opp. Jeg skriver på samme måte som jeg skrev med under nick, likevel er det enorm forskjell på hvordan det blir tolket her inne. Det er ikke stalking og ufine metoder lengre, dette blir brukt både av abere her inne men og av folk med nick. (det var i alle fall folk med nick som fikk meg til å bli ab) Uten ab funksjonen tror jeg mange hadde slettet brukeren sin her inne. Det synes i alle fall jeg hadde vært trist, vi trenger mangfoldet her inne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #14 Del Skrevet 12. juni 2012 Folk som diskuterer med AB funskjonen står jo IKKE for sine meninger. Hvordan vet du det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #15 Del Skrevet 16. juli 2012 Jupp! Anonumous! Anonym poster: 7d84f588f4c77bed05dcf8bf7f11a39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #16 Del Skrevet 16. juli 2012 Anonym poster: df854f2236bf30a9e5101264ef5dc49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #17 Del Skrevet 14. august 2012 Ja til ett anonymt forum! Anonym poster: 7d84f588f4c77bed05dcf8bf7f11a39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 14. august 2012 #18 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg gjentar, gnoklere og golterokker..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 14. august 2012 #19 Del Skrevet 14. august 2012 Alle anonyme brukere er èn og samme person for meg, klarer ikke å holde styr på dere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #20 Del Skrevet 14. august 2012 Ifølge en annen tråd har noen brukernavn opp til hele 5 brukere, noe som betyr at du ikke kan være sikker på at en bruker med nick er den samme personen heller, så hva er poenget med å ha nick da? Ingen av oss vet med 100% sikkerhet at noen av dere her med nick er en og samme person. Anonym poster: 7d84f588f4c77bed05dcf8bf7f11a39f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå