AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hvis man skjuler venner for andre en er venner med på facebook, vil antall venner fortsatt vises? Feks. la oss si at en er venner med 100 stk og velger å skjule 10 av desse, står det fortsatt at en har 100 venner da eller står det 90? Har lagt merke til at hos noen står det at de har så og så mangen venner men når jeg teller etter hvor mangen det faktisk er så er det mindre :-/ Kan det være at facebook teller de man har feller i tillegg(altså teller de to ganger)? Siden det står separat nettså..
Strikkemamma Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Hva?? Går det an å skjule hvem man er venner med, for andre venner? :O
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Trodde ikke det gikk an å skjule venner? Jeg har holdt på å ordnet litt med en kjendis en stund, og skjulte derfor vennelista mi for alle andre. Hadde jo vært mye enklere om jeg bare kunne skjule han :gjeiper: Men vet ihvertfall at når andre har skjult vennelista si er det bare de vennene man har felles man får se..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Jeg tror den vennegreia bare hopper litt opp og ned noen ganger. For jeg har sett på min egen at det f.eks står 109 venner, og senere kan det stå 110 venner uten at jeg har lagt til noen. Eller så får jeg venner på vennelista uten å vite det..
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 enten må man vel skjule alle eller ingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå