Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om at noe helt utrolig stort kommer til å skje 21 desember 2012 ifølge nostredamus og Mayaene sin kalender. Hva tror du?

Blir dette verdens undergang?

Blir jo litt nervøs av å høre om dette....vil bare høre hva andre mener om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest klyyyyy
Skrevet

Det er snakk om at noe helt utrolig stort kommer til å skje 21 desember 2012 ifølge nostredamus og Mayaene sin kalender. Hva tror du?

Blir jo litt nervøs av å høre om dette....vil bare høre hva andre mener om dette?

Du kommer til å oppleve julen 2012 :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å oppleve julen 2012 :)

Men videre da?

Skrevet

21. desember 2012 kommer folk til å være preget av stress og uro. Store folkemengder vil stimle sammen mens panikken lyser ut av øynene deres. Det vil være hamstring i butikkene, økonomien går helt over styr, og kaoset vil råde!!

Det er jo tross alt bare tre dager igjen til jul... :sjenert:

Nei, alvorlig talt, verdens undergang blir det neppe!

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

21. desember 2012 kommer folk til å være preget av stress og uro. Store folkemengder vil stimle sammen mens panikken lyser ut av øynene deres. Det vil være hamstring i butikkene, økonomien går helt over styr, og kaoset vil råde!!

Det er jo tross alt bare tre dager igjen til jul... :sjenert:

Nei, alvorlig talt, verdens undergang blir det neppe!

Hehehe så sant så sant... :klemmer: *julestemning*

• Liker 2
Gjest klyyyyy
Skrevet

Men videre da?

Nei man går på jobb som vanelig da.

så plutselig er du i 2013 eeh :D

Skrevet

21. desember 2012 kommer vintersolverv. Det er omtrent det som skjer.

Pluss stressa julemennesker og ekstrajobbing. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

21. desember har tanten min bursdag, så jeg tenkte å feire henne. Bortsett fra det tror jeg ikke det hender noe spesielt.

Skrevet

Ja , jeg skal ut å handle julegaver med bestevenninnen min og våre barn:) også spise nydelig kokt torsk med hollandaise og poteter.

Skrevet

Har Nostradamus blitt dratt inn i dette og nå da, han har nå vel ikke sagt noe om denne datoen? Link?

Og nei, tror ingenting kommer til å skje utenom det vanlige maset.

Skrevet

Samme som skjedde forrige dømme dag.

Statusen på face kommer til å være overfylt med "Jeg overlevde 2012!!" og det er ikke lenge til jul. Kanskje jeg tar meg en tur hjem.

Skrevet

Hvert år noen sier dette, og ingenting skjer! Ikke fortvil! :)

Skrevet

Noen trær kommer til å falle

AnonymBruker
Skrevet

Noen trær kommer til å falle

Hva om ingen er til stede for å bevitne det, faller da trærene?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noen må være deg bevisst for at du skal eksistere? Sett for mye på discovery om kvantefysikk nå?

Endret av Sinner
Skrevet (endret)

Da fysisk faller de men psykisk faller de ikke, så ja, de faller, men fallet er så godt som dødt og bevissthetsløst = ingenting, men ingenting er også noe som finnes i altet og som allikevel er noe :)

(Edit) Les: Ingenting er ingenting

Endret av The Rebs
AnonymBruker
Skrevet

Trærne faller fortsatt, men lager de lyd??

Anonym poster: 93ecdc23774e0fe6f74b4f4872dfccae

Skrevet (endret)

Det kommer ikke til å skje noe spesielt. Først og fremst fordi Mayakallenderen ikke tar hensyn til skuddår, så dems 21 desember 2012 har allerede passert... lurer på om den var nå i mars en gang.

For det andre har de som tror den slutter 21. desember, ikke satt seg inn i hvordan kallenderen fungerer. Den skulle bare inn i noe du kan sammenligne som et millenniumskifte, og den varer i mange tusen år til.

Trærne faller fortsatt, men lager de lyd??

Anonym poster: 93ecdc23774e0fe6f74b4f4872dfccae

De lager lydbølger, men lydbølger er ikke lyd om det ikke er noen sanseorganer der, som kan oversette dem.

Endret av Yme
Gjest Candy Pie
Skrevet

Har ikke han der Nostradamus spådd flere dommedager, da? ( kan hende jeg tar feil) men vi er her enda :)

Tror du kan slappe helt av for at det ikke skjer noe spesielt. Hvertfall ikke noe annet enn det vi menneskene på jorda klarer å gjøre mot hverandre selv. Men at jorda går under eller noe annet "utrulig" skjer har jeg lite tro på.

Hvordan skulle de folka vite det da ? Også vet ikke vi det nå ? Om noen skjønner ?

Men lurer på om noen mennesker kommer til å finne på noe den dagen? Masseselvmord, bomber, massakere? Eller kanskje det blir en vanlig dag med koselig julemusikk og innkjøp av julegaver :) Det får tiden vise! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...