addict Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei! Har problemer med å finne ut hva slags størrelse jeg skal.ha i BH når.jeg bestiller fra utlandet.. Har 75H her i Norge, og har prøvd å finne converters og fittingcharts på google, men får så mange forskjellige svar! Fra 34F til 34FF til 34G.. Det er da UK-sizes jeg sjekker. Noen som kan hjelpe meg og vet hva som gjelder? Kjedelig å få feil str :-(
Olive Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Hadde prøvd meg på 34G. Jeg går hvertfall bare 1 bokstav ned i cupen i forhold til "norske størrelser". Da har jeg kjøpt fra UK.
addict Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2012 Okei, men jeg får opp flest FF i tabellene da :-/ pleier de å passe til deg? Tebker det er bedre med litt for liten enn litt for stor..
Olive Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Mine pleier å passe med en bokstav lavere hvertfall. Men nå er det mange år siden jeg har kjøpt undertøy her til lands, så har vel egentlig bare flyttet inn i de britiske størrelsene Hadde noen få bomkjøp før jeg fant ut hva som passer best i de forskjellige merkene. Dessverre! Men til litt over en hundrings på nettet var ikke det sååå farlig
addict Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2012 Hm okei men jeg skal kjøpe 3 bikinier og betale en 1000-lapp tilsammen, så jeg har ikke råd til noe "pytt-pytt" denne gangen, hehe :gjeiper: Blir veldig glad for flere innspill her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå