snøfnugg Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei. Har lett på internett men alle har bare ferdige maler. Fant en stil jeg likte kjempegodt,dette var på en amerikansk side og hun sendte ikke til norge. Vet noen av internettsider der du kan få laget invitasjon etter egen design?
Amens Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg brukte Optimalprint.no, da fant jeg en ren mal hvor jeg lastet opp eget bilde og selv kunne velge tekst, font og farge. De lager helt enkle trykksaker, men det er jo mulig å selv sprite opp invitasjonene med klisetremerker og slikt. Jeg lagde små illustrasjoner som tok fra stilen til selve kortene på alle konvoluttene.
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Bryllupsinvitasjoner.no er veldig flinke. Det har nok et eget design, men de er kjempe fine!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Hei. Har lett på internett men alle har bare ferdige maler. Fant en stil jeg likte kjempegodt,dette var på en amerikansk side og hun sendte ikke til norge. Vet noen av internettsider der du kan få laget invitasjon etter egen design? Prøv denne jenta du - hun er kjempeflink! Hun vil helst ikke masseprodusere, men hun gjør kanskje et unntak? Veldig hyggelig jente er hun også
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Prøv denne jenta du - hun er kjempeflink! Hun vil helst ikke masseprodusere, men hun gjør kanskje et unntak? Veldig hyggelig jente er hun også Glemte linken ja...
fjollefrua Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 svigerinna mi skal lage til v¨rt bryllup og hun er kjempeflink. Lager både håndlagede eller digitale som printes ut. gammel nettside, men kontakt info står der. dittkort.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå