Gå til innhold

borgerlig vielse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, vi har fått ordnet borgelig vielse!! :hoppe: Etter tips fra dere her å kg :kghjerte: ringte jeg human etisk forbund for å høre hvordan slikt noe fungerer. Jeg trodde det skulle være veldig vanskelig å få dette til, men der tok jeg feil (hadde litt flaks også da)! Vielsen må tas på tinghuset (dommer, sorenskriver o.l), mens humanet. stiller mer enn gjerne opp hvor som helst og foretar en sermoni. De tipset om at tinghuset i nærheten av der hvor vi skal gifte oss har en lørdagsvielse i måneden. Jeg ringte dit og tror dere ikke at lørdagsvielsen deres i august er på vår bryllupsdag?!? :D så nå kan vi ta en enkel vielse først, med nærmeste familie og forlovere, og så en stor sermoni sammen med alle gjestene etterpå! Vi skal ha festen på en gammel gård (som er omgjort til et hotell) som ligger helt nede ved sjøen, og som har en stor, flott hage, og det er her vi lenge har gått å tenkt på at ville vært fint å ha vielsen. Han jeg snakket med humanet. sa at de har viet folk før i den hagen og at det var et ypperlig sted for slikt. Han sa også at hotellet har lokaler innendørs som egner seg til sermonien dersom det skulle bli stygt vær. Akkurat nå er jeg veldig lykkelig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du fikk det som du ville :wink:

Skrevet

Så flott, vi gjør det på samme måte et par uker før dere :P

Skrevet

Så bra at dere fikk det sånn som dere ville ha det da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...