Gjest houseguest Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 idag har jeg på meg en nydelig grønn polyestertopp, men gjett om den klistrer seg til kroppen!! hva kommer dette av? Har dere også dette problemet i tørr inneluft? har også en stol i leatherlook, altså i etterligning av skinn, og hver gang jeg sitter i denne formelig knitrer det av meg! Hva kan jeg gjøre for å forhindre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Statisk elektrisitet i klær er ubehagelig. Du kan skylle plagget med vaskemiddel, det pleier å hjelpe. Når det er hastverk gjør jeg følgende: blander ca 50/50 skyllemiddel og vann i en dusj-flaske, og dusjer plagget på vranga. Hjelper med en gang det har tørket! det kan sikkert funkt på møbler også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 5. februar 2004 #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror twigi mener skyllemiddel, ikke vaskemiddel! Møbler kan det være lurt å tørke av med en fuktig klut, sikkert lurt å dusje den med skyllemiddel! Klær av kunststoff bør av og til tørkes/luftes på en klehenger utendørs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 5. februar 2004 #4 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror twigi mener skyllemiddel, ikke vaskemiddel! Ja :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå