AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 For ekstra god sikkerhet så har jeg gjort Slik at hvis man logger inn på facebooken min fra et annet DEVICE så må det godkjennes ved at sikkerhetskode blir sendt til min tlf. problemstilling : Jeg befinner meg i et annet land enn mobilen min og kommer til å være her en lang stund uten mobilen. Jeg har Ikke mulighet til at noen andre kan hente koden min heller ... Så Facebook ba meg sende dem mail men får jo aldri svar!!!!????? Jeg må inn på facebook, what to do???????
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Nei, du må ikke inn på Facebook. Nyt turen din og konsentrer deg om folk du møter, ikke alle de som sitter hjemme. De kommer du uansett til å se om ikke så lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Nei, du må ikke inn på Facebook. Nyt turen din og konsentrer deg om folk du møter, ikke alle de som sitter hjemme. De kommer du uansett til å se om ikke så lenge. jeg skal være her I flere mnd'er. Og det er den eneste måten jeg har kontakt med flere av vennene mine. Takk for hjelpsomt svar -.- NOEN ANDRE?? Please!! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Anyone? Jeg lurer da altså på hvordan jeg Kommer meg inn pa fjesboken min ASAP uten Mobil, Ikke hvor vidt dere tror jeg trenger facebook / Eller Ikke. Ingen som vet!?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Nei, og slutt å mase. Du får lage deg en ny mail og en ny facebook og adde de viktigste vennene dine. 1
Gjest Kim Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Må inn på facebook... Kan du ikke få noen til å sjekke om du har fått en melding på telefonen din da? Du har jo åpenbart tilgang til PC. Hvorfor inni huleste har du ikke med deg telefonen om du skal være lenge borte?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Nei, jeg maser så mye jeg vil . Facebooken min er langt viktigere enn mobilen min , det er der jeg snAkker med de jeg Kjenner. Skal vi nå diskutere hva som er verst av Mobil og Facebook lager vi en ny tråd om det ?? Hihi oki ? Jeg vet man kan lage ny mail og account. Men jeg vil inn på MIN facebook. Drit i hvorfor. Kim : katten min spiste deler av laderen til tlf'en min så jeg fikk Ikke brukt tlf'en på en stund noe som resulterte i at jeg rotet den vekk. Ingen finner den. Vil du vite hva jeg spiste til middag i dag også?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Bare litt rart , Facebook burde jo ha løsning på sånt.....
MsLeela Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Kan ikke du lage deg ny konto og legge til alle vennene du har på din gamle profil til den nye? Så får du alle oppdateringene til den nye profilen din og mulighet til å snakke med vennene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Du får lage ny midlertidig konto, så ordner det sæ Anonym poster: ddb8ff885eb547d3dfb1ace09ca857f7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 Takk for svar, men jeg vil gjerne komme inn på min egen account av forskjellige grunner. Det var det jeg lurte på. Men nå fikk jeg svar fra Facebook og de ba meg sende to gyldige legimitasjoner med bilde så får de se om de får ordna opp i det;) Anonym poster: 50d3eaac247666aa05c2e3c5375159e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå