Gå til innhold

kommer meg ikke videre.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å gjøre denne historien så kort som mulig:

Jeg møtte en fyr gjennom bekjente, han var noe av det mest sjarmerende og kjekkeste jeg har sett på lenge å har til gode og se enda. Vi begynte å date, men det ble aldri mer enn tre dates. De tre datene var utrolig bra, vi 'klikket' sammen på så mange måter og det var kanskje uunngåelig at jeg falt for han.. Eksdamen hans hadde dumpet han for cirka 1 år tilbake og jeg synes at det var merkelig at han fortsatt snakket om henne da vi datet. Jeg tenkte ikke så mye på det da,men nå i ettertid så mistenker jeg at jeg var noen form for rebound eller trøst for han.

Jeg måtte reise vekk i 3,5 måned i fjor høst og vi holdt kontakten hele veien. Jeg la ut om mine følelser for han og jeg forventet ikke noen i retur..så da han fortalte meg at han følte det samme for meg så var jeg i lykkerus. Jeg gledet meg til å komme hjem igjen, kun pga han. Etter bare 4 uker av oppholdet mitt merket jeg at kontakten mellom oss dabbet litt av, vi pratet mindre og mindre, mest pga han var opptatt med jobb ol, men til og med da jeg så at han var pålogget så kontaktet han meg ikke, det virket som om han var mye mer opptatt med andre. Jeg derimot hadde ikke nølt med å prioritere og prate med han. Han fortsatte å gi meg hint og signaler om at han fortsatt var interessert i meg, men da jeg tok det opp med han om det fortsatt var noe mellom oss så svarte han at det ikke var noen ting mellom oss mer enn vennskap.

Jeg ble forvirret siden jeg hele tiden trodde han var interessert...der tok jeg grundig feil. Jeg ble såret, og enda det har gått lang tid siden dette skjedde så har jeg fortsatt ikke kommet meg videre. Det hjelper ikke at jeg har sett han ute på byen et par ganger med eksen hans...tydeligvis var han aldri ferdig med henne. På en merkelig måte så føles det som om jeg har avsluttet et forhold som aldri var et forhold, og det gjør så vondt å tenke på at jeg aldri var kjærestemateriale og at han aldri hadde så dype følelser slik som det jeg hadde. Jeg har prøvd og date andre, og tiden virker ikke og være til noen hjelp for meg...det er så vondt å tenke på at jeg ikke er bra nok for han og det får meg til å føle meg så innmari dårlig.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal iallefall ikke tenke at du ikke var bra nok for han. Har han gått og hatt følelser for eksen så hadde du egentlig aldri noen sjanse, uansett hvor attraktiv du hadde vært.

Skrevet (endret)

Det å være i sammen med noen som har blitt dumpet er nok risikosport, ja.

Og du TS, har ikke noe annet valg enn å ta deg selv i nakken og gå videre på din vei.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...