Ingeborg Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 Du kan jakte rødrev i hele landet, men ikke mellom 15. april og 15. juli. Regelverket og jakttidene finner du her: http://www.naturforvaltning.no/archive/att...38/Infor068.pdf
Leo Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Nesten hele året til og med, d.v.s. fra 15. juli til 15. april.
Gjest care Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Ok, takk for svar. Jeg mener det var en rødrev jeg så i dag. Fikk nesten sjokk... :o trodde ikke det var lov, men men
VesleBråka Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 Hvis det er lite rødrev der du bor, er det da ingen vits i å skyte den? La bestanden få sjans til å vokse seg litt større. Hvis rødreven har skabb, så bør du seff skyte den så fort som mulig.
Mossa Skrevet 5. februar 2004 #8 Skrevet 5. februar 2004 *Ikke på meg!!!* :blunke:Har du skabb, er du fritt vilt!! :blunke:
Leo Skrevet 5. februar 2004 #9 Skrevet 5. februar 2004 Ok' date=' takk for svar. Jeg mener det var en rødrev jeg så i dag. Fikk nesten sjokk... :o trodde ikke det var lov, men men[/quote'] Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig, må jeg innrømme! Fortell!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå