Gå til innhold

Noen mannlige, single leger her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar litt etter "date kvinnelig lege-tråden" jeg. Lurer altså på om det er noen mannlige og single leger her på forumet? :rodmer:

Hva er i så fall alderen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og singel. To av tre er vel ikke så ille? :nigo:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hallvor Meppel heter jeg, lommelegen jeg er være! Men større enn en kaffekopp er jeg ei.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

...jeg ler.

Av hva?

Gjest Purelove
Skrevet

Blir ofte "forelska" i leger og politimenn... hehe :D

Skrevet

Noen kvinnelige sykepleiere her?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du lege?

Gjest Anna.S
Skrevet

Blir ofte "forelska" i leger og politimenn... hehe :D

Veninna mi tok bilde av seg selv og en politimann på konsert i går. Tror alle jentene på facebooken hennes ble forelsket i han.. :rodmer:

Gjest Purelove
Skrevet

Veninna mi tok bilde av seg selv og en politimann på konsert i går. Tror alle jentene på facebooken hennes ble forelsket i han.. :rodmer:

Politimenn er så yammi Anna :rodmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min var en singel lege, men nå lever han lykkelig sammen med meg. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Har en kamerat som er singel og lege, og aktiv på sukker. Han er nokså sær, men en hyggelig fyr. Så anbefaler å lete gjennom mennene på 34-35 der...

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Hallvor Meppel heter jeg, lommelegen jeg er være! Men større enn en kaffekopp er jeg ei.

Jeg har sett deg ja. det er du som alltid sier "dette kan ikke jeg svare på. du må spørre din fastlege om" på www.lommelegen.no :kaffekopp: . jeg lurer på om du også har deltidsjobb på www.doktoronline.no også. for det er samme svar der også ;):fnise:

Endret av juppsi
Gjest juppsi
Skrevet

Ts, jeg tror du finner flere leger på doktoronline.no. du kan jo skrive et spørsmål. "kjære doktor online ;) ;) ;) ;) jeg har så vondt i tåa mi, men jeg vil møte deg personlig for undersøkelse. bare si klokkeslett og plass, så kommer jeg. ps, jeg er singel og håper du også er det. da sier vi det! da har vi en date, ok? "

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg tror du finner flere leger på doktoronline.no. du kan jo skrive et spørsmål. "kjære doktor online ;) ;) ;) ;) jeg har så vondt i tåa mi, men jeg vil møte deg personlig for undersøkelse. bare si klokkeslett og plass, så kommer jeg. ps, jeg er singel og håper du også er det. da sier vi det! da har vi en date, ok? "

Så teit. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Har en kamerat som er singel og lege, og aktiv på sukker. Han er nokså sær, men en hyggelig fyr. Så anbefaler å lete gjennom mennene på 34-35 der...

Eh sorry, orker ikke sukker.no. :roll:

Skrevet

Jeg datet en singel lege en stund, oppskrytt! Han hadde jo aldri tid til noe! :sjenert:

han hadde vel også litt for sterke tilbøyninger til SM, så flere ting som gjorde at det ble slutt gitt! hehe

Skrevet

Ja, hva kan jeg stå til tjeneste med?

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet om en ung kjekk lege .han er på sukker:)skikkelig god kar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...