Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg liker denne mannen mer og mer, men vi har ikke engang snakket med hverandre på Telefon, men vi har skrevet sms og mailer til fingertuppene har blitt såre.. Han er i Paris frem til neste helg og det var rett før jeg bestillte tur ned til han fordi jeg holder på å dø av utolmodighet. Men han vil ikke treffes før vi skal reise. Han liker den spenningen som bygger seg opp. Men det gjør ikke jeg.. Alle gangene jeg har truffet noen etter at vi har bygd opp spenning og blitt kjent via nettet så har det gått galt. Det har gått galt i min favør og jeg har måtte jobbe med det at en jeg falt for via nettet ikke synes jeg var bra nok i virkeligheten. Det bygges for mange illusjoner og de bildene de får i hodene sine klarer ikke jeg å leve opp til i allefall. Jeg har jo haugevis med bilder av meg selv på nettet og man finner så masse informasjon om meg at det skulle være umulig å tro jeg er anderledes enn jeg er, men tydeligvis går det ann. De jeg treffer raskt blir heller positivt overrasket så derfor fordrar jeg det. Vi snakket om det i dag at vi godt kunne slutte å snakke med hverandre før vi reiser, men det er jo ikke noe vits nå. Illusjonene i hans hodet er allerede skapt og han er sikker på at han kommer til å like meg. Selv om jeg ikke har noen forventinger og ikke vil bli skuffa fordi jeg ikke har det, så hjelper det jo ikke når han har forventinger!!! Å være på ferie med en som er skuffa over at jeg ikke er den han håper at jeg var må jo være en mare!! Vanskelig å gå inn i hjernen hans og omprogramere den også gitt. off.. hva har jeg gjort?? :gjeiper:
Gjest BM2 Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Hvordan er det mulig å bytte fokus så fullstendig på så kort tid?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Reise på ferie sammen uten å ha møttes? Jeez, folk er rare Ja altså det hadde jeg aldri i verden gjort. Og ikke engang snakket på tlf først? Hva skjer. Er dette vanlig? Vel Dere skaper jo en vanvittig stor fallhøyde. Lykke til.. 6
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Hvordan er det mulig å bytte fokus så fullstendig på så kort tid? Det var helt greit når vi skulle reise på tur for å ha det kjekt på tur, men når jeg nå begynner å få forhåpninger om at det kanskje skal bli noe mer så får jeg prestasjonsangst.. Hvorfor kan jeg ikke bare følge mine egne råd og IKKE bli kjent via nettet men i virkeligheten???? *leter etter en klske meg selv i hue med stekepanne smiley*
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Reise på ferie sammen uten å ha møttes? Jeez, folk er rare Ja altså det hadde jeg aldri i verden gjort. Og ikke engang snakket på tlf først? Hva skjer. Er dette vanlig? Vel Dere skaper jo en vanvittig stor fallhøyde. Lykke til.. Har gjort det før og har god erfaring med det, men da har det aldri vært snakk om at det var for å bli kjærester. Fokuset har blitt endret de siste dagene og nå blir som du sier fallhøyden for stor. Tror jeg snakker med han i morgen og avlyser, eventuelt må jeg kreve at vi treffes før vi reiser for å finne ut om vi vil reise som venner, eller eventuelt har en kjemi til noe mer. 1
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 God tur! Det blir ikke noe tur hvis jeg føler det sånn Så du trenger ikke være sarkastisk
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Har du vurdert et par tykke sokker og tøfler? 1
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Har du vurdert et par tykke sokker og tøfler? Takk.. trengte den her jeg sitter og har vondt i magen At det kan snu så fort. For en uke siden hadde jeg selvtilitt til de grader og full kontroll. Nå er jeg livredd for at han ikke skal like meg.. Han er så bra!! I allefall så virker han så bra da.. for jeg kjenner han jo ikke..
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Må du ikke bli helt hysterisk :gjeiper: Går fint dette 1
Gjest BM2 Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Fatter ikke hva du bekymrer deg over? Går det til helsiken så har du jo en ny om få uker?
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Fatter ikke hva du bekymrer deg over? Går det til helsiken så har du jo en ny om få uker? Nisj.. har jeg vel ikke!! :gjeiper: Det hadde vært noe annet hvis vi skulle ute å spise. Hvis han da ikke synes jeg er noe så er det jo greit. Ikke første gang jeg har blitt avvist og det er ikke avvisningen i seg selv som gir meg kalde føtter. Passer man ikke sammen så passer man ikke sammen. Men å være på ferie med en man har følelser for som ikke har følelser for deg? Det kan selvfølgelig gå andre veien også. Og det er ikke noe hyggelig for han. Nei vi skulle ha gjort som de andre gangene jeg har gjort sånt. Planlagt date eller reise og så hoppet i det med en gang. Når disse illusjonene kommer så er det kjørt!!
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Må du ikke bli helt hysterisk :gjeiper: Går fint dette Noen som har en pose jeg kan puste i?? Er det ikke det som pleier å hjelpe når man er hysterisk?? :gjeiper: *løper rundt i ring, hopper opp og ned og fekter med armen* 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #14 Skrevet 10. juni 2012 Slutte å snakke med hverandre før dere reiser? Nei, da blir dette ENDA rarere enn det er, om mulig Godt ment altså. Følg magefølelsen din, men sørg for at du har den på reellt grunnlag! At du er redd for at han skal bli skuffa over deg, at du ikke skal prestere nok, det går ikke. Dere er to ... eh.. bekjente? Kjente? Kjærester-to-be? Uansett, to som reiser på tur, og dere må bare ta det derfra. Om han har en masse forventnigner, herregud, da er det han som må skjerpe seg litt, du kan ikke ta ansvar for at de er skrudd opp i skyene og han forventer.. ja, gud vet hva? Pust rolig, med magen, og ta på deg noen tykke, gode sokker og varme tøfler, det hjelper litt for sjelen også
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #15 Skrevet 10. juni 2012 Slutte å snakke med hverandre før dere reiser? Nei, da blir dette ENDA rarere enn det er, om mulig Godt ment altså. Følg magefølelsen din, men sørg for at du har den på reellt grunnlag! At du er redd for at han skal bli skuffa over deg, at du ikke skal prestere nok, det går ikke. Dere er to ... eh.. bekjente? Kjente? Kjærester-to-be? Uansett, to som reiser på tur, og dere må bare ta det derfra. Om han har en masse forventnigner, herregud, da er det han som må skjerpe seg litt, du kan ikke ta ansvar for at de er skrudd opp i skyene og han forventer.. ja, gud vet hva? Pust rolig, med magen, og ta på deg noen tykke, gode sokker og varme tøfler, det hjelper litt for sjelen også Åh takk!! Du har helt rett! Jeg må slutte å bekymre meg og bare ta det som det kommer. Det var jo det vi skulle! I verste fall så går vi hvert til vårt på båten og så har vi en fin ferie hver for oss Hva er det jeg er så hysterisk for egentlig.. dette går jo bare sååå bra..
Cuddlegirl Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Det går så bra så! Han er sikkert like nervøs som du er.
Noteknekk Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Syns det høres kjempespennende ut jeg, så jeg sier kjør på! Og skulle dere ikke matche så har du jo uansett en kjempetur foran deg, jeg var på cruise i middelhavet i fjor sommer og jeg storkoste meg! Masse opplevelser i havn og minst like mye ombord på båten. Kos deg!
Gjest Anna.S Skrevet 11. juni 2012 #18 Skrevet 11. juni 2012 Det går så bra så! Han er sikkert like nervøs som du er. Han virker så selvsikker så det er nok det som gjør meg nervøs! Men etter å ha sovet godt i natt tenker og fått noen positive dytt fra dere her inne, kjenner jeg at dette fikser jeg.. Jeg er tross alt 35 år og har mer erfaring med dette enn de fleste. Så jeg skal skjerpe meg..
Gjest Anna.S Skrevet 11. juni 2012 #19 Skrevet 11. juni 2012 Syns det høres kjempespennende ut jeg, så jeg sier kjør på! Og skulle dere ikke matche så har du jo uansett en kjempetur foran deg, jeg var på cruise i middelhavet i fjor sommer og jeg storkoste meg! Masse opplevelser i havn og minst like mye ombord på båten. Kos deg! Så gøy å høre! Jeg får tenke på turen og ikke på han
Gjest Swipper Skrevet 11. juni 2012 #20 Skrevet 11. juni 2012 Ville bare ønske deg lykke til! Det går nok kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå