Gå til innhold

Best/billigst forsikring?


Ejlis

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har mange forsikringer:

* Personbil, den som dekker alt, er det kasko

* Personbil, bare ansvarsforsikring

* Snøscooter

* Tilhenger

* Moped

* Bolig

* Personforsikring på hver av oss

* Uføreforsikring på oss begge to

* 2 barneforsikringer

Innbo er forsikret gjennom forbundet til mannen.

Har dere erfaringer med hvilke forsikringer som er billigst og best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ein eller begge medlem i noko LO forbund burde de sjekke forsikring der. Men usikker på om dei er best på køyretøy. Kan sikkert få totalpakke på forsikringer, beste tilbudene får du nok ved å kontakte dov selskap og spørje kva dei kan tilby. Litt jobb, men kan vere lønnsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Vardia er billigst på slike pakker. De er litt dyrere på bil enn en del andre, men til gjengjeld generelt billigere på de andre forsikringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Send en oversikt over disse til et utvalg forsikringsselskaper for å innhente tilbud. Finnes ingen fasit på hva som er billigst. Vi har byttet fra Gjensidige til If til Sparebank1 og tilbake til Gjensidige, fordi vi innhenter tilbud med jevne mellomrom. Sparte flere tusen sist vi byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei,

Jeg sparte veldig mye på våre forsikringer både ved å samle dem og ved å få tilbud fra flere leverandører. Jeg tror leverandører som er på anbudssider også er opptatt av å få "tilslaget" slik at de gir en gunstig pris. :)

Selv brukte jeg www.anbudforsikring.no og er kjempefornøyd. Fikk ikke så veldig mange svar men det var egentlig helt passelig, ble ikke stress. Valgte ut den som passet meg best, og så jo selvfølgelig mest på pris. ;) Fikk tilbudene rett på mailen innen et par dager.

Jeg kommer nok til å gjenta prosessen om noen måneder...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...