iingvild Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei, jeg har tatt et skudd fra en av mammas planer, den har nå vokst siden i sommer, men den vokser bare i høyden. Dette er en vindusplante, som jeg har hørt noen kalle en tåreplane en gang. Bladene er tåreformet og det er kun grønt på den. Men den skal jo ha litt utover til sidene, og ikke bare rett oppover....... Noen som kan hjelpe? :D Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Skjær toppen av den, så vil den antakelig forgrene seg. Kan du beskrive planten litt bedre, så er det lettere å finne ut av hvilken plante du har. Hvordan ser morplanta ut? Har den blomster? Er den stor eller liten? Henger den eller klatrer den osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Er det denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 5. februar 2004 Hehe.... nei, langt i fra, inne plante. Driver og fikser bilde på albumet. Skal legge ut link når den er godkjent. Kan nok ikke kutte av toppen, stakars lille.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #5 Del Skrevet 5. februar 2004 Kan nok ikke kutte av toppen' date=' stakars lille....[/quote'] Sannsynligheten er stor for at du må akkurat det, men jeg venter i spenning på å få se bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 5. februar 2004 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=673 Der er planta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 5. februar 2004 #7 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror at stengelen din kan bli til et Paradistre, eller pengetre, som du desverre nok må beskjære for å få et ordentlig tre. Vi har et lite, men pent tre som har tre stammer (var sånn når vi fikk det) og fyldig krone. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #8 Del Skrevet 5. februar 2004 Det ser ut til å være et pengetre, Crassula, ja. Du må nok beskjære den for å få den til å forgrene seg. Det du skjærer av kan du sette som stikling ved siden av, så bidrar det også til å gjøre planta tettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå