Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på om det er noen som bruker miniskjørt i disse dager ?

Selv har jeg kjøpt et miniskjørt men har ikke brukt det enda , venter å se litt nermere våren . Jeg ser at de har fått in noen miniskjørt håper det blir på mote igjen. Det jeg kjøpte var i sverige.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg går mye med det på byen, men høye støveltter til.. Men ikke til hverdags da...

Skrevet

Jeg ser mange typisk ungdomsskolealder såm går rundt med miniskjørt. Særlig slike små foldeskjørt...

Skrevet

Jeg bruker det til fest, men ikke til hverdags..enda..egner med at det kommer etterhvert det også..

Men så er jeg en skjørtoman også :lol:

Skrevet

Jeg bruker miniskjørt både til hverdag og fest, med tette strømper og høye støvler til.

Piglet

Skrevet

Miniskjørt kan passe fint i kulden, dersom man har vett nok til å kle seg riktig. Tykk strømpebukse, og høye støvletter til er gruelig stilig, synes jeg.

Skrevet

Bruker ofte miniskjørt og høye støvletter 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg brukte miniskjørt idag i snøfulle oslo by. hadde strømpebukse med fransk åpning under men ingen truse :rodme:

Skrevet

Jeg gikk med miniskjørt i går!! Sammen med høye støvletter. Men jeg kunne aldri gått med det på jobb - det var det for kort til.... På jobb bruker jeg helst skjørt som går til kneet, og med støvletter til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...