Nøste Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Jeg lurte bare på om det er noen som bruker miniskjørt i disse dager ? Selv har jeg kjøpt et miniskjørt men har ikke brukt det enda , venter å se litt nermere våren . Jeg ser at de har fått in noen miniskjørt håper det blir på mote igjen. Det jeg kjøpte var i sverige.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Jeg går mye med det på byen, men høye støveltter til.. Men ikke til hverdags da...
Lillebi Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 Jeg ser mange typisk ungdomsskolealder såm går rundt med miniskjørt. Særlig slike små foldeskjørt...
Gjest Madley Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Jeg bruker det til fest, men ikke til hverdags..enda..egner med at det kommer etterhvert det også.. Men så er jeg en skjørtoman også
Piglet Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Jeg bruker miniskjørt både til hverdag og fest, med tette strømper og høye støvler til. Piglet
Tusseline Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 Miniskjørt kan passe fint i kulden, dersom man har vett nok til å kle seg riktig. Tykk strømpebukse, og høye støvletter til er gruelig stilig, synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #8 Skrevet 5. februar 2004 jeg brukte miniskjørt idag i snøfulle oslo by. hadde strømpebukse med fransk åpning under men ingen truse
philippa starck Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Jeg gikk med miniskjørt i går!! Sammen med høye støvletter. Men jeg kunne aldri gått med det på jobb - det var det for kort til.... På jobb bruker jeg helst skjørt som går til kneet, og med støvletter til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå