Gå til innhold

Hjelp meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bildet til venstre er tatt i august i fjor mens det til høyre er tatt i dag.. Jeg har ikke badevekt hjemme så vet desverre ikke hvor mye jeg veier på disse to. Men det var det jeg ville frem til. Jeg hater mitt eget speilbilde akkurat nå og ville ikke følt meg bra i bikini.. Jeg vil virkelig tilbake til der jeg var på bildet til venstre.. Tror dere at dere kan tenke dere til hvor mye jeg har lagt på meg ved å se på bildene? Og hvilke øvelser bør jeg ta/hvilken mat bør jeg spise og ikke for å komme tilbake og bli "mer stram" igjen? Jeg hadde virkelig ett mye bedre selvbilde da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Der røyk viss anonymiteten din. Men seriøst, du er nydelig på begge bildene (og nei jeg er ikke en femti år gammel wanker). Ser veldig liten forskjell, men jeg trer tre joggeturer skulle være nok til å utjevne den eventuelle forskjellen. Som sagt, begge bildene er kjempebra, og jeg snakker ikke om bildekvaliteten.

Edit: Når jeg ser litt etter ser jeg at du har (litt) bedre mage på bildet til venstre, men lårene ser bedre ut på det til høyre.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente93

Der røyk viss anonymiteten din. Men seriøst, du er nydelig på begge bildene (og nei jeg er ikke en femti år gammel wanker). Ser veldig liten forskjell, men jeg trer tre joggeturer skulle være nok til å utjevne den eventuelle forskjellen. Som sagt, begge bildene er kjempebra, og jeg snakker ikke om bildekvaliteten.

Edit: Når jeg ser litt etter ser jeg at du har (litt) bedre mage på bildet til venstre, men lårene ser bedre ut på det til høyre.

tusen takk for svar! jeg har slitt utrolig mye med selvbildet mitt, så er viktig for meg å høre på tips fra andre.. håper flere også kan komme med tips :-) da hadde jeg blitt glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

? Ser ingen forskjell på de to bildene.

Skulle du forandre noe så burde du heller legge litt mer på deg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

For å svare på spørsmål om øvelser, så er det ikke noe som heter lokal fetforbrenning, så du kan ikke fjærne magefett med sit-ups for eksempel. Hvis du jogger og sykler vil du få større muskler i lår og rumpe (bli strammere) samtidig som du forbrenner kalorier fra hele kroppen som fører til mindre fett (ikke at du har så mye) på hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange misunner folk med slik kropp som du har, både før og etter! Nyt hvert sekund av den!

Og jeg synes du ser fastere ut på bildet til høyre jeg? På sidene ihvertfall men det kan jo være litt forskjellig lys eller noe. Veldig liten forskjell uansett, ikke mange kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente93

Mange misunner folk med slik kropp som du har, både før og etter! Nyt hvert sekund av den!

Og jeg synes du ser fastere ut på bildet til høyre jeg? På sidene ihvertfall men det kan jo være litt forskjellig lys eller noe. Veldig liten forskjell uansett, ikke mange kiloene.

tusen takk for tilbakemeldingen, dette setter jeg pris på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente93

For å svare på spørsmål om øvelser, så er det ikke noe som heter lokal fetforbrenning, så du kan ikke fjærne magefett med sit-ups for eksempel. Hvis du jogger og sykler vil du få større muskler i lår og rumpe (bli strammere) samtidig som du forbrenner kalorier fra hele kroppen som fører til mindre fett (ikke at du har så mye) på hele kroppen.

ja, jeg har lest litt om at situps gir ingen stram kropp.. takk for tips! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...