Gå til innhold

Hva synes du om snus og snuser du selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som snuser og lurer på hva dere andre jenter gjør her inne? Snuser dere eller ikke? Og hvorfor snuser dere? Jeg snuser av den grunn for å få en metthetsfølelse siden jeg slanker meg og samtidig blir veldig rolig av snusen da jeg tidligere har vært veldig stresset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snuser, rett og slett fordi det er godt :gjeiper:

Men ja, den metthetsfølelsen er så absolutt en bonus. Har vært matlei i det siste, så veldig kjekt når man ikke gidder å ordne mat, å bare snuse :)

Gjest kittycat
Skrevet

Nettopp begynt å snuse igjen. Prøver å kutte røyken mest mulig, så trenger noe annet. Men røyk er mye bedre. På en annen side er snus mer praktisk og plager ikke andre noe særlig. Meen så ser det ikke så bra ut. Eller nå som jeg er nettopp er begynt på'an igjen (snust før pga røyeslutt) så er det bare litt uvant. Å le vertfall, føler snusen detter utav, æsj x) Men assa folk får snuse om de vil. Aldri røykt el snust for å være kul. Trenger noe å forholde meg til, liksom min egen lille ting og det fikser snus.. men ikkke like bra som røyk :P

Gjest kittycat
Skrevet

Gir snus virkelig metthetsfølelse? trodde d bare var den ujevne døgnrytmen i det siste som har ikke gjort meg så sulten :P

Skrevet

Jeg snuser, rett og slett fordi det er godt :gjeiper:

Men ja, den metthetsfølelsen er så absolutt en bonus. Har vært matlei i det siste, så veldig kjekt når man ikke gidder å ordne mat, å bare snuse :)

Enig i at det er godt også heheh! Er noe som mangler om ikke snuser ligger oppi leppa der :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Gir snus virkelig metthetsfølelse? trodde d bare var den ujevne døgnrytmen i det siste som har ikke gjort meg så sulten :P

TS her :goodbye: Ja snus gir metthetsfølelse :klemmer:

Skrevet

Ikke til meg. :sjenert:

Snuser fordi jeg har lyst jeg. Og jeg blir like sulten om jeg snuser som når jeg ikke snuser.

Skrevet

Ja,jeg snuser her:)for jeg syntes det er godt også,hjelper meg når eg blir litt stresset og sånt,da er det godt med snus og prøve å finne roen:))

hvilken snus bruker du??:P

Skrevet

Ja,jeg snuser her:)for jeg syntes det er godt også,hjelper meg når eg blir litt stresset og sånt,da er det godt med snus og prøve å finne roen:))

hvilken snus bruker du??:P

Gøteborgs Rape! :rodmer:

Skrevet

Jeg snuser ikke. Jenter som snuser er det mest harry ever. Stygt, rett og slett.

Men som medborger foretrekker jeg folk som snuser fremfor at de røyker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg snuser ikke. Jenter som snuser er det mest harry ever. Stygt, rett og slett.

Men som medborger foretrekker jeg folk som snuser fremfor at de røyker.

Godt mulig, og legger du tattoveringer til den miksen der, så er vel jeg ganske grusom. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre :)

• Liker 1
Skrevet

Gøteborgs Rape! :rodmer:

heheh ok:))

her er det skruf strak portion:))

Skrevet (endret)

Godt mulig, og legger du tattoveringer til den miksen der, så er vel jeg ganske grusom. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre :)

Haha, jeg og. :)

Her jeg sitter i huset mitt på vestkanten (dobbelthaha, rart det er lov å være så harry her).

Er på general extra strong, den har god søt smak.

Snuser fordi jeg blir avhengig av ca. alt jeg prøver så det kunne alltids vært verre.

Endret av Klips
  • Liker 2
Skrevet

Bare nok til at du måtte kommentere. ;)

Skrevet

Bruker visst snus, venter bare på at den rette skal overtale meg til å slutte :)

Gjest Rosaleen
Skrevet

Syns snus vitner om mangel på selvkontroll.

Snus har ingen helsegevinster, og det er i bunn og grunn ingen grunn til å gjøre det. Hvorfor pådra seg et behov man i utgangspunktet ikke har? Bortkasta penger. Dessuten ødelegger det tannhelsen.

Fatter ikke hvorfor det er så inn å snuse. Du kan trene og spise så sunt du vil, men syns snus ødelegger inntrykket av "sunne" folk.

Selvsagt snuser jeg ikke - hvorfor skulle jeg?

• Liker 1
Skrevet

Bare nok til at du måtte kommentere. ;)

Ja, det er av og til sånn at man har hørt uoopfordret (selv om det i denne tråden var oppfordret) et utall ganger at et eller annet (i dette tilfelle snus) er såå usexy eller harry eller hva det nå er, og da kan man føle for å svare en gang i blant at man faktisk ikke bryr seg. Det betyr, såvidt jeg har klart å erkjenne meg frem til, helt ærlig men jeg kan lure meg selv, faktisk IKKE at man bryr seg.

Skrevet

Syns snus vitner om mangel på selvkontroll.

Snus har ingen helsegevinster, og det er i bunn og grunn ingen grunn til å gjøre det. Hvorfor pådra seg et behov man i utgangspunktet ikke har? Bortkasta penger. Dessuten ødelegger det tannhelsen.

Fatter ikke hvorfor det er så inn å snuse. Du kan trene og spise så sunt du vil, men syns snus ødelegger inntrykket av "sunne" folk.

Selvsagt snuser jeg ikke - hvorfor skulle jeg?

Hehe, jeg er ikke her for å forsvare snus, for all del, jeg bare syns det er litt interessant det hele. De aller fleste jeg kjenner har uvaner, ting de gjør som ikke er ansett som bra for helsa og et tegn på god selvkontroll. Noen spiser sjokolade, noen går på antidepressiva, noen ser på kleine tv-serier, noen drikker, noen snuser, og noen av oss gjør flere av disse tingene. Fordi, kanskje, vi synes hverdagene våre er mer eller mindre slitsomme selv om de også er bra, og trøster oss med det ene og det andre. Det fins sikkert noen som ikke gjør NOEN av disse tingene, og som har MASSE selvkontroll. Men på en måte synes jeg de menneskene er litt uinteressante. Ingen feil liksom, jaja, fint det asså :)

Skrevet

Jeg snuser ikke. Har jo prøvd det men har aldri skjønt greia. Har vel ikke gjort det nok til å nyte det. Syns det smaker og lukter vondt og ser udelikat ut.

Alle vet jo at det er røyking som er kult og sexy.. :ironi:

Skrevet (endret)

Er vel noe som heter, har du ikke noe fornuftig å si, så hold kjeft...

Så jeg får bare holde kjeft da....

For hva jeg synes om folk som snuser er ikke akkurat noe spesielt positivt.

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...