AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Kom i kontakt med en tilsynelatende hyggelig fyr på Møteplassen. Han er i 30-årene. Vi sendte meldinger frem og tilbake for en kort stund før han plutselig sluttet å svare, og jeg tenkte ikke så mye mer over det. (jeg vet at siste mld jeg sendte er lest av ham så jeg regnet med han ikke fant meg interessant lenger.) Men nå - 1 og 1/2 uke etterpå, ser jeg at han flere ganger har vært innom profilen min. (både profilbilde og tekst på profilen min er uendret, så det er lite nytt å se for ham.) Hva kan være grunnen til å "snike" på den måten? Om vi begge er pålogget tar han jo aldri kontakt.
Aprilcch Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Er det vesentlig hvorfor han er innom profilen din? Når han ikke svarer på meldingen din, og ikke tar kontakt når dere er pålogget samtidig er han antagelig ikke så interessert. Men du kan jo sende han en kort liten melding og bare spørre om noe enkelt og greit og "vennskapelig", og se om han svarer? Da slipper du i allefall å lure på om han er interessert eller ikke? Men mest sannsynlig ser han deg kanskje ikke som en han vil bli kjæreste med lenger, siden han ikke har svart. Om jeg ikke svarer gutter er det som regel fordi jeg ikke synes de er så interessante lengre. Men om en jeg egentlig syntes var interessant, men plutselig ble litt usikker på om jeg likte likevel, sendte en ekstra melding til meg hadde jeg måttet revurdere om jeg kanskje skulle svare han. For det er jo noe med gutter som viser at de er interessert. Jeg gir dem jo en ekstra tanke, og vurderer dem en gang til.
Gjest Anna.S Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Jeg glemmer meg ofte ut og titter innom menn jeg ikke tok videre kontakt med. Det er så mange ansikt man ser og så må man ofte trykke seg inn i profilen før man husker at "å ja, han var det ja, nei han var ikke noe". Jeg synes det er uhøflig av han å ikke være ærlig å si at han ikke er mer intressert, men sånn er det med nettdating. Det meste er overfladisk vindushopping til man treffes eventuelt har mer kontakt via andre medier.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Er det vesentlig hvorfor han er innom profilen din? Når han ikke svarer på meldingen din, og ikke tar kontakt når dere er pålogget samtidig er han antagelig ikke så interessert. Men du kan jo sende han en kort liten melding og bare spørre om noe enkelt og greit og "vennskapelig", og se om han svarer? Da slipper du i allefall å lure på om han er interessert eller ikke? Men mest sannsynlig ser han deg kanskje ikke som en han vil bli kjæreste med lenger, siden han ikke har svart. Om jeg ikke svarer gutter er det som regel fordi jeg ikke synes de er så interessante lengre. Men om en jeg egentlig syntes var interessant, men plutselig ble litt usikker på om jeg likte likevel, sendte en ekstra melding til meg hadde jeg måttet revurdere om jeg kanskje skulle svare han. For det er jo noe med gutter som viser at de er interessert. Jeg gir dem jo en ekstra tanke, og vurderer dem en gang til. Særlig vesentlig er det ikke nei.Men jeg synes det er underlig å gjentatte ganger besøke profilen til en man likevel ikke gidder å ha kontakt med. Jeg er ikke så interessert i han heller (var han som tok kontakt med meg) og jeg kommer ikke til å sende ham noe melding siden jeg har funnet andre og mer interessante kandidater i det siste . 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Jeg glemmer meg ofte ut og titter innom menn jeg ikke tok videre kontakt med. Det er så mange ansikt man ser og så må man ofte trykke seg inn i profilen før man husker at "å ja, han var det ja, nei han var ikke noe". Jeg synes det er uhøflig av han å ikke være ærlig å si at han ikke er mer intressert, men sånn er det med nettdating. Det meste er overfladisk vindushopping til man treffes eventuelt har mer kontakt via andre medier. ts her Det er sant.Jeg glemmer også ofte hvem som har sendt meg meldinger,og kan være innom profilene flere ganger. Tenkte derfor først at det var tilfelle, at han kanskje hadde glemt meg. Men siden vi har har hatt kontakt og sendt flere meldinger til hverandre skulle jeg tro han husket meg. Men det er nok som du sier overfladisk vindushopping 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Det er faktisk ikke alltid at meldinger når frem. det kan ha skjedd med dere og, og han lurer på hvorfor du aldri svarte. Anonym poster: 4974d5bff406cb507237ca6d5dff9121
Gjest Anna.S Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 ts her Det er sant.Jeg glemmer også ofte hvem som har sendt meg meldinger,og kan være innom profilene flere ganger. Tenkte derfor først at det var tilfelle, at han kanskje hadde glemt meg. Men siden vi har har hatt kontakt og sendt flere meldinger til hverandre skulle jeg tro han husket meg. Men det er nok som du sier overfladisk vindushopping Jeg snakker med så mange at når jeg og en jeg har snakket med ikke snakker med hverandre lenger, så glemmer jeg meg og stikker innom profilen innimellom. Først når jeg kommer inn på profilen ser jeg at det er han fyren som jeg ikke ble så intressert i. Jeg har mange som jeg har addet på facebook f.eks som det bare detter ut med i ettertid.. Hadde en for en uke siden som sendte masse sms og var så gira men nå har jeg ikke hørt noe.. hvorfor? Fordi jeg ikke akuratt var på samme måte som han tilbake.. Man må ikke ta blikjentskaper på møteplassen eller andre steder så seriøst.. det er først når man treffes at man skal gi hverandre tilbakemeldinger..
Gjest Anna.S Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Det er faktisk ikke alltid at meldinger når frem. det kan ha skjedd med dere og, og han lurer på hvorfor du aldri svarte. Anonym poster: 4974d5bff406cb507237ca6d5dff9121 Må dere kutte ut med de derre forklaringene dere skal ha. Jeg har nettdatet i store perioder og vært aktiv på skrivefronten og det har aldri skjedd meg i allefall.. Han er ikke intressert enkelt og greit!
Sommee Skrevet 22. juni 2012 #9 Skrevet 22. juni 2012 Kom i kontakt med en tilsynelatende hyggelig fyr på Møteplassen. Han er i 30-årene. Vi sendte meldinger frem og tilbake for en kort stund før han plutselig sluttet å svare, og jeg tenkte ikke så mye mer over det. (jeg vet at siste mld jeg sendte er lest av ham så jeg regnet med han ikke fant meg interessant lenger.) Men nå - 1 og 1/2 uke etterpå, ser jeg at han flere ganger har vært innom profilen min. (både profilbilde og tekst på profilen min er uendret, så det er lite nytt å se for ham.) Hva kan være grunnen til å "snike" på den måten? Om vi begge er pålogget tar han jo aldri kontakt. Kanskje han hadde andre baller i luften den gangen, nå er han åpen for å møte deg, og han tror han sendte siste melding, det har skjedd meg. Eventuelt vurderer han deg på nytt.
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #10 Skrevet 22. juni 2012 Kanskje han hadde andre baller i luften den gangen, nå er han åpen for å møte deg, og han tror han sendte siste melding, det har skjedd meg. Eventuelt vurderer han deg på nytt. Men er det intressant i det hele tatt? Han har tatt noen runder og sett at det ikke er noe bedre og kommer tilbake for å gi ei han ikke falt helt for en ny sjanse? Jeg vil ikke være plan B håper ikke TS vil det heller.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #11 Skrevet 22. juni 2012 Kanskje han hadde andre baller i luften den gangen, nå er han åpen for å møte deg, og han tror han sendte siste melding, det har skjedd meg. Eventuelt vurderer han deg på nytt. TS her Tror nok det er noe slikt som du skriver ja..at han har vært opptatt med andre mer interessante kandidater.Det har jeg også.Siden tråden ble startet her har han fortsatt å besøke profilen min flere ganger, men uten å ta kontakt. Merkelig oppførsel av en mann i 30-årene,men det er kanskje bare sånn folk er på nettdating. Anonym poster: 4974d5bff406cb507237ca6d5dff9121
Yme Skrevet 22. juni 2012 #12 Skrevet 22. juni 2012 Må dere kutte ut med de derre forklaringene dere skal ha. Jeg har nettdatet i store perioder og vært aktiv på skrivefronten og det har aldri skjedd meg i allefall.. Han er ikke intressert enkelt og greit! Også er det jo det at man faktisk kan se at folk har lest meldinga man har sendt. Da er det ikke snakk om at den ikke kom frem. Det er mulig at det kan skje noe feil, så meldingen din ikke blir sendt, men da ligger den ikke i utboksen, og du vil merke at det skjer noe "uvanlig" når du sender den, som feks at du kommer til en blank side, blir logga ut, eller at man får en feilmelding.
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #13 Skrevet 22. juni 2012 TS her Tror nok det er noe slikt som du skriver ja..at han har vært opptatt med andre mer interessante kandidater.Det har jeg også.Siden tråden ble startet her har han fortsatt å besøke profilen min flere ganger, men uten å ta kontakt. Merkelig oppførsel av en mann i 30-årene,men det er kanskje bare sånn folk er på nettdating. Anonym poster: 4974d5bff406cb507237ca6d5dff9121 Den greia med at man kan se hvem som har vært inne på profilen er en av de tingene jeg anser som unødvendig. Hvorfor skal man ha den greia der? Bare fordi de som ikke betaler for å kunne skrive skal kunne vise at de er der sånn at du må ta kontakt? Nei vil de ha kontakt så må de ta kontakt. Delta gjerne i nettdatingtråden min og kom med forslag du også: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=669478
Sommee Skrevet 23. juni 2012 #14 Skrevet 23. juni 2012 Men er det intressant i det hele tatt? Han har tatt noen runder og sett at det ikke er noe bedre og kommer tilbake for å gi ei han ikke falt helt for en ny sjanse? Jeg vil ikke være plan B håper ikke TS vil det heller. Om man er plan B på nettet er det jo ikke DU som er plan B, men profilen din. Som du vet stemmer ikke alltid kartet med terrenget(derfor man bør møtes raskt), og jeg hadde ikke brydd meg om ei dame kom tilbake senere på denne måten.
Sandie Skrevet 23. juni 2012 #15 Skrevet 23. juni 2012 Om man er plan B på nettet er det jo ikke DU som er plan B, men profilen din. Som du vet stemmer ikke alltid kartet med terrenget(derfor man bør møtes raskt), og jeg hadde ikke brydd meg om ei dame kom tilbake senere på denne måten. Slik tenker jeg også. Siden utvalget ofte er stort blir man nødt til å prioritere noen foran andre uten at det trenger å bety så mye der og da. Det er møtet irl som betyr noe. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå