AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg søkte lån og stipend i begynnelsen av mai, men søknaden er forsatt under behandlig. Det har tidligere bare tatt noen dager å få den godkjent, hvertfall når jeg har søkt såpass tidlig. Ble litt nervøs når jeg så den andre tråden om hun som ikke hadde fått innvilget støtte Skal i gang med mitt 7. (og siste ) år med studielån og har hittil hatt et knirkefritt forhold til lånekassen.
Gjest tommeltott Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Tar vanligvis 8 uker med meg (som det bruker å stå på lånekasssen) så du får sikkert snart svar
forum88 Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Jeg fikk svar etter bare noen dager.. Merkelig at du ikke har fått svar.. Det skal ikke ta så lang tid nå når en er tidlig ute..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Jeg fikk beskjed om at jeg fikk svar så fort de fikk karakterene fra siste eksamene jeg hadde på universitetet jeg går på. Ligger i grenseland for forsinkelser, mulig det er derfor?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Venter for så vidt på de siste 15 stp fra nå i vår, men er ikke forsinket i det hele tatt. jaja, det ordner seg nok :-) -TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå