wokie Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Heisann! Skal ha muntlig eksamen i morgen (vgs). Føler at jeg kan temaet osv, men er likevel helt utrooolig stressa! Og det NÅ. I morgen får jeg sikkert hjerteinfarkt eller no'. Ææ, hva skal jeg gjøre? Hva gjør DERE for å stresse ned før eksamen?
Gjest Vampen Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har også muntlig eksamen i morgen. Jeg forteller meg selv at det kommer sikkert til å gå greit, og går det dårlig.. vel, så er ikke det krise heller. Det ordner seg! Du føler at du kan stoffet, stol på det. Lykke til, det går sikker bra!
Miah Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Pleier å tenke at det er ferdig om en dag. Pleier også å huske på at når alle andre klarer det, hvorfor skal ikke jeg? 3
Gjest test123 Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Hvorfor er du stressa? Det verste som kan skje er vel at du går ned en karakter. Hvor mye har det å si? Ellers skal læreren din hjelpe deg å ro det i land. Men hva kom du opp i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå